Timișorenii de la 2park au depășit 20.000 utilizatori unici ai aplicației de parcare în România și invită primăriile să se digitalizeze
Aplicația 2park, lansată în versiune beta în 2018, înregistrează în prezent peste 20.000 de utilizatori unici, având implementate circa 120 de parcări în platforma proprie, anunță compania. 2park permite plata serviciului de parcare cu cardul, atât în parcările publice cât și private, aplicația mobilă fiind folosită în 45 de orașe din țară.
2park, aplicație dezvoltată de specialiști români, cu sediul în Timișoara, își propune să reducă din pașii pe care utilizatorii îi parcurg în mod normal atunci când plătesc pentru serviciul de parcare. Prin intermediul 2park, plata se face la finalul sesiunii de parcare, cu cardul bancar direct din aplicație, deplasările până la parcometru și plata cu numerarul nemaifiind astfel necesare.
Aplicația indică tariful și programul orar pentru fiecare parcare în parte și permite plata parcării la minut. Utilizatorii pot folosi aplicația inclusiv pentru a prelungi durata parcării, fiind atenționați în cazul depășirii perioadei preplătite, cu o notificare în aplicație. Facturile emise se pot folosi pentru decontarea serviciului de parcare de către angajator.
2park este utilizabilă în parcaje cu barieră din București, Timișoara, Pitești, Arad și Cluj-Napoca, în 30 de garaje din Roma, Milano și Ancona și pe stradă în 45 de orașe din România. Reprezentanții 2park anunță că, în curând, aplicația va permite și plata încărcării la majoritatea stațiilor pentru mașini electrice.
2park, invitație deschisă la digitalizare, către primăriile din România
2park lansează o serie de beneficii pentru primăriile care doresc să implementeze o soluție digitală de gestionare a parcării. 2park nu percepe costuri de implementare și este responsabilă de promovarea aplicației în cadrul orașelor partenere. Primăriile își pot reglementa singure tariful și au acces la rapoarte analitice privind tranzacțiile procesate.
La cerere, 2park poate oferi inclusiv un sistem de control dotat cu cameră care recunoaște automat numărul de înmatriculare. În caz de neplată a parcării, sistemul poate tipări pe loc o înștiințare sub formă de amendă.
Urmărim constant evoluția tranzacțiilor efectuate prin intermediul 2park și vedem că plata prin aplicație câștigă tot mai mulți adepți. În scurt timp, estimăm că va depăși ca volum plata prin SMS sau parcometru, de aceea recomandăm tuturor primăriilor implementarea unei soluții smart în parcările administrate – Flavius Pop, Product Owner 2park
Urmărește-ne și pe Google NEWS