2web software: Firmele care combină Digitalul cu Brandingul au parte de 50% mai multă vizibilitate

Conform 2web software, companiile care adaugă componente de digitale și de IT la strategia de branding beneficiează cu 50% mai multă vizibilitate.

IT-ul reprezintă o zonă de suport prin care o companie poate să se extindă și să creeze valoare, potrivit 2web. Strategiile de marketing anuale, cu planuri concrete de acțiuni, va permite companiilor să evolueze și să se adapteze în direcția dorită.

CITEȘTE ȘI: Nagarro, cu operațiuni și în România, a dezvoltat o platformă capabilă să proceseze 3 milioane de reclame pe secundă

O organizație stabilă în zona digitală. care obține engagement, conversii, care aduce soluții la problemele identificate în piață, va fi relevantă pentru consumatorii săi atât timp cât beneficiază de un branding puternic, iar antreprenorii care investesc concomitent şi în zona de IT, vor ajunge să fidelizeze şi mai mult publicul căruia i se adresează – Andreea Avramescu, Co-Owner 2web Software & Services

În primele 3 luni ale anului 2021, printre cele mai folosite instrumente digitale de către clienţii 2 web software se numără: website-urile, platformele online, formularele de research, toolurile, interviurile, produsele digitale. Un astfel de proiect mediu din punct de vedere al complexității, format din zona de IT cu cea de branding, ajunge la 20.000 de euro. Industriile de unde provin clientii 2web sunt tehnologie, fashion, consultanță, asigurări și finanțe.

2web software a lansat recent Grand Circle Online, un instrument digital prin intermediul căruia oferă antreprenorilor acces la produse personalizate de software şi acţiuni digitale, de la activități specifice de UX research – experință de utilizator, necesare pentru a defini audienţa, Design & Digital Developement: elemente vizuale pentru layouturi, platforme și produse digitale, conform misiunii brandului, totodată urmărind obiectivele de business.

 

 



Urmărește-ne și pe Google NEWS