300% creștere a numărului de comenzi pe platforma foodpanda în 2019

Print Friendly, PDF & Email

Update: Reprezentanții foodpanda au declarat pentru Digital Business că au în vedere prezența în 30 de orașe pâna la finalul anului. Obiectivul pe termen scurt și mediu este ca foodpanda să activeze în toate reședințele de județ din România.

foodpanda a înregistrat în 2019 o creștere cu 300% a numărului de comenzi online de mâncare, comparativ cu anul precedent. Numărul de restaurante listate pe platformă a depășit pragul de 2100, dublu față de anul anterior.

Pe parcursul anului, foodpanda și-a extins sau reconsolidat operațiunile în 8 noi orașe: Ploiești, Pitești, Baia Mare, Târgu Mureș, Brăila, Craiova, Bacău și Galați. Astfel, în prezent, platforma operează în 18 orașe din toată țara. Pe primul loc în topul orașelor care au generat cele mai multe comenzi anul trecut s-a situat București, urmat de Cluj-Napoca, Brașov, Timișoara și Iași. 

foodpanda se laudă și cu scăderea timpului de livrare, în 2019 ajungând la o medie de 30 de minute, cu o treime mai redus decât în 2018. Valoarea media a unei comenzi a fost anul trecut de 60 de lei, bucureștenii fiind cei care au cheltuit cel mai mult pe mâncare (circa 70 lei), urmați de clujeni cu 55 lei și brașoveni cu 50 lei.

În toamna anului trecut, foodpanda a lansat și serviciul de livrare cafea acasă sau la birou.

Grupul german Delivery Hero, care deține platforma foodpanda, a achiziționat în 2018 compania românească de comenzi online şi livrare mâncare hipMenu. Începând cu 1 decembrie 2019, hipMeniu a fost integrată complet în platforma foodpanda. Astfel, foodpanda și-a asigurat prezența în mai multe orașe din țară.





Urmărește-ne și pe Google NEWS