Adrian Adam, Courtyard Floreasca: Brandul Marriott ne aduce 30% din clienți și venituri [2]

Primul hotel Courtyard, un brand Marriott, a fost deschis în București în octombrie anul acesta, în zona financiară și de business Pipera – Aurel Vlaicu. Cu 13 etaje și o investiție de 22.5 milioane de euro, Courtyard își dorește să devină hotelul preferat pentru cei care călătoresc în interes de afaceri.

Galerie foto Courtyard Floreasca

La două luni de la lansare, Adrian Adam, managerul general al Courtyard Floreasca, are motive să zâmbească, hotelul pe care îl conduce are un grad de ocupare de 90% în timpul săptămânii și recunoaște că brandul Marriott și poziționarea ajută în atragerea clienților:

Am început în forță și asta ne arată că eram cumva așteptați, iar feedbackul clienților a fost foarte bun încă de la lansare. În timpul săptămânii menținem un grad de ocupare de peste 90%, poziționarea din mijlocul zonei financiare a Bucureștiului spunându-și cuvântul […] Brandul Marriott aduce aproximativ 30% din clienti și venituri, dar scopul nostru este de a fi prezenți pe toate canalele de vânzare pentru a acoperi o gamă variată de clienți – Adrian Adam

Adrian Adam, General Manager Courtyard Floreasca

Construcția hotelului Courtyard Floreasca by Marriott, dezvoltat de Apex Alliance Hotel Management, a durat 3 ani, inclusiv partea de proiectare, și dispune de 259 de camere și 7 săli de conferință, în care s-au organizat deja evenimente corporate.

CITEȘTE ȘI Grupul City Grill a încasat până acum 1 mil lei din biletele pentru petrecerile de Revelion

Fiind un hotel de business, vizitatorii nu stau în medie mai mult de 2-3 zile, menționează Adam. Există și clienți care vin pentru derularea unor proiecte și rămân în hotel pentru mai multe zile. În weekend, gradul de ocupare este mai redus, hotelul fiind rezervat în preponderență de turiști care vin să descopere Bucureștiul.

Clientul de business este piața țintă primară și este în număr mai mare. Turiștii de leisure sunt într-un procent mai mic și sunt cu precădere grupuri de vizitatori care vin în mod organizat. Găsesc la noi posibilitatea de a parca autocarul în bune condiții, evitând aglomerația din centru și fiind foarte aproape atât de shopping mall, cât și de obiectivele turistice din nord cum ar fi Parcul Herăstrău, Muzeul Satului, Muzeul Antipa – Adrian Adam

Aflat în mijlocul zonei financiare a Bucureștiului, pe Bdul Dimitrie Pompeiu 2A, Courtyard Floreasca are un avantaj semnificativ față de alte hoteluri din segmentul de business. În plus, clienții au acces facil la autostrada A3 București-Ploiești, dar și facilități specifice care cresc gradul de confort al clientului.

În același timp, hotelul Courtyard Floreasca este încadrat în gama hotelurilor selected services, cu o gamă limitată de servicii față de zona de lux. Nu este un hotel opulent, încărcat, nu te copleșește cu decorul excesiv, ci are un stil simplu, ce asigură clientului de business toate facilitățile de care are nevoie.

Cel mai important pentru noi în 2020 este să rămânem în zona de top a satisfacției clienților, să păstrăm standardul Marriott și să îmbunătățim continuu zona de servicii pentru oaspeții noștri. Ne propunem, evident, și o creștere a gradului de ocupare, o creștere în tandem cu dezvoltarea pieței hotelurilor de 4 stele – Adrian Adam



Urmărește-ne și pe Google NEWS