Innoship și Ecolet devin parte din portofoliul unificat Alsendo
Alsendo, furnizor de soluții tehnologice pentru gestionarea livrărilor în Europa Centrală și de Est, a anunțat unificarea serviciilor și produselor sale SaaS sub brandul umbrelă Alsendo. Această mișcare strategică are scopul de a îmbunătăți capacitatea grupului de a răspunde nevoilor pieței de eCommerce la nivel global și regional.
Innoship, un brand care oferă soluții de gestionare a livrărilor pentru segmentul enterprise, și Ecolet, destinat întreprinderilor mici și mijlocii din România și Bulgaria, vor continua să joace roluri esențiale în cadrul grupului, spun reprezentanții Alsendo. Portofoliul grupului mai include brandurile Apaczka și Seding din Polonia și Zaslat din Cehia.
Noua strategie a Alsendo urmărește să asigure o prezență globală extinsă, oferind clienților suport și servicii personalizate oriunde s-ar afla. Compania își propune să simplifice experiența de brand și să fluidizeze operațiunile pentru a oferi servicii mai bune la costuri reduse pe termen lung.
Alsendo, care a consolidat parteneriate strategice și a obținut acces la resurse tehnologice unice, își întărește astfel poziția internațională. Înființată pentru a îmbunătăți eficiența și fiabilitatea livrărilor în industria eCommerce, Alsendo continuă să se concentreze pe inovație și calitate în fiecare interacțiune cu clienții.
Urmărește-ne și pe Google NEWS