Angajații Adobe România lucrează de acasă și primesc 250$ pentru echipamente

Print Friendly, PDF & Email

Cei aproape 700 de angajați ai Adobe România lucrează de acasă, compania a luat decizia de a închide biroul din Anchor Plaza București până pe 12 aprilie pentru a limita expunerea la riscul de îmbolnăvire cu coronavirus. Angajații, majoritatea implicați în cercetare și dezvoltare software, au fost încurajați să ducă acasă orice echipament propriu de la birou (laptop, monitor, tastatură, mouse), astfel încât tranziția către home office să fie cât mai confortabilă.

CITEȘTE UN INTERVIU cu Cris Radu, Adobe România: Cine se plânge că nu poate recruta talent IT în România nu a fost în Silicon Valley

În plus Adobe România ofera suport financiar, respectiv o sumă de 250$ alocată fiecărui angajat pentru achiziția de echipamente office pentru acasă. Suma poate fi utilizată pentru electronice (căști, monitoare, echipamente pentru Internet, etc.), mobilier (birou, scaun pentru birou) sau abonamente la telefonie și Internet și va fi rambursată integral angajaților de către companie.

Sănătatea colegilor noștri este pe primul loc. În IT, avem avantajul că ne putem adapta relativ rapid la lucrul de acasă, iar colegii noștri din Adobe sunt oricum obișnuiti cu proceduri de lucru la distanță, pentru colaborarea cu colegii de pe alte meridiane. Începând de ieri, toți angajații Adobe Romania lucrează de acasă, biroul fiind închis. Până ieri au putut accesa biroul pentru a-și lua lucrurile personale sau pentru a prelua echipamente care să le susțină productivitatea și ergonomia biroului de acasă – Cris Radu, Site Leader Adobe România și Vice President of Engineering

Pentru a asigura comunicarea eficientă și conectarea ca echipă, angajații Adobe folosesc soluții digitale de videoconferință și mesagerie internă, iar întâlnirile zilnice ale echipelor se desfășoară după programul normal.

De asemenea, pentru a reduce disconfortul lipsei interacțiunilor directe, Adobe România a lansat #adobeasone, un hashtag sub care angajații sunt invitați să posteze pe rețelele sociale fotografii, video sau alte forme de conținut online despre biroul lor de acasă și cum decurg zilele lor de lucru de acasă.  

Măsura de a lucra de acasă, valabilă pentru toți angajații Adobe din Europa, este valabila până pe 12 aprilie, cu posibilitatea de prelungire în funcție de evoluția situației la nivel național și european.



Urmărește-ne și pe Google NEWS