Anul trecut tot mai multe companii s-au gândit la extindere internațională
Potrivit Accace România, firmă de consultanță business, cel mai solicitat serviciu în 2021 a fost cel de suport pentru intrarea companiilor pe noi piețe, oferit gratuit. Majoritatea solicitărilor pentru teleconsultanță au provenit din partea companiilor – peste 60%, însă au fost și antreprenori sau persoane fizice cu spețe particulare, conform reprezentanților Accace. Firma a oferit acest serviciu pentru clienți din 38 de țări.
Pentru anul în curs, Accace România estimează o creștere a volumului de clienți care vor prefera să achiziționeze sesiuni de teleconsultanță pentru diverse servicii. Potrivit companiei, acest lucru se întâmplă datorită faptului că milenialii devin tot mai implicați în luarea deciziilor din companii, aceștia optând mai degrabă pentru interacțiuni online, în detrimentul celor telefonice. Teleconsultanța oferă o serie de beneficii, în opinia Accace: economisirea timpului, evitarea comunicării inutile, transparența prețurilor, eliminarea unor pași administrativi pentru echipa de specialiști, oferindu-le acestora posibilitatea de rezerva direct în calendarele lor intervalele de timp solicitate.
Clienții au devenit mult mai interesați să opteze pentru accesarea de servicii de consultanță online. Prin intermediul sesiunilor de teleconsultanță, obiectivul nostru este să construim o interacțiune virtuală între clienți și echipa de specialiști Accace la același nivel de confort și la aceleași standarde de calitate precum cele față în față – Laura Ștefan, Managing Director Accace România
Urmărește-ne și pe Google NEWS