Cum funcționează B2B Meetings, platforma care conectează furnizorii de echipamente, soluții și servicii cu firmele din retail, FMCG, eCommerce

Prima serie de întâlniri de business, realizate prin intermediul B2B Meetings, platforma online care conectează companiile furnizoare de echipamente, soluții și servicii cu companiile din retail, FMCG și ecommerce, va avea loc în perioada 18 octombrie – 19 noiembrie 2021.

În această perioadă vor avea loc 100 de întâlniri online, cu participarea a peste 100 de companii. Astfel, companiile se pot prezenta și contracta întregul portofoliu de servicii și produse ce asigură funcționarea unui business din domeniile retail, FMCG și eCommerce.

Ce serviciile ce pot fi prezentate/contractate pe platforma B2B Meetings:

  • aplicații și servicii logistice (depozit, transport, gestionare procese logistice),
  • delivery,
  • gestionare livrări,
  • sisteme de ambalare si manipulare,
  • automatizare vânzări ecommerce,
  • sisteme de calitate și management,
  • soluții de plăți,
  • POS-uri,
  • etichete electronice,
  • software,
  • echipamente și servicii de curățenie,
  • echipamente de cântărire, afișaj digital, scanere, case de marcat (inclusiv self checkout),
  • soluții și echipamente de procesare numerar,
  • soluții ambientale pentru magazine,
  • mobilier de magazin,
  • echipamente frigorifice,
  • soluții de arhivare,
  • soluții IoT,
  • AI,
  • soluții pentru digitalizare și alte tehnologii.

Pentru a participa la aceste întâlniri, ce au ca scop generarea de new business, companiile – fie furnizori, fie retaileri, fie companii din industria FMCG sau magazine care activează pe segmentul eCommerce – se pot înregistra până la data de 15 octombrie aici: https://b2bmeetings.retail-fmcg.ro/

Cum funcționează platforma B2B Meetings

Companiile din retail & FMCG & eCommerce, care se înregistrează în platformă, au acces la o paletă largă de servicii, soluții, tehnologii și echipamente, servicii care le pot ajuta business-ul și le pot aduce clienți noi, se pot informa cu privire la ultimele trenduri din retail, vor putea să selecteze și să aleagă echipamentele, soluțiile sau serviciile de care compania are nevoie, pot confirma și realiza gratuit întâlniri de business din confortul propriului birou.

Odată înregistrat în platforma B2B Meetings, furnizorul de echipamente, soluții și servicii va putea:  să-și prezinte și să-și pună în valoare business-ul în fața potențialilor clienți; să completeze în platformă informații relevante despre compania sa (descriere, servicii, domeniu de activitate, adresabilitate, website etc); să încarce prezentări, cataloage (în pdf) sau video-uri de prezentare (link YouTube, Vimeo). După ce primește acces în secțiunea dedicată companiilor din retail & FMCG & eCommerce, furnizorul va putea solicita și programa întâlniri de business cu reprezentanți ai acestor companii.

Astfel, platforma B2B Meetings se va deschide în perioada 18 octombrie – 19 noiembrie 2021, iar furnizorii de echipamente și servicii vor putea intra în legătură directă cu companiile din retail, FMCG și eCommerce înregistrate, cărora le vor pot solicita întâlniri, pe care aceștia le acceptă sau nu. Întâlnirile acceptate – maxim 100 – vor fi programate și coordonate de echipa B2B Meetings.

Mai multe detalii despre platforma B2B Meetings și oportunitățile oferite de acestea aici.

Platforma online B2B Meetings este operată de Retail FMCG Media, compania care deține cele trei publicații de business dedicate unor nișe de retail: retail-FMCG.ro, BricoRetail.ro și ElectroRetail.ro.



Urmărește-ne și pe Google NEWS