Bayern Munchen apelează la SAP pentru a-și menține angajații fericiți

FC Bayern Munchen, cel mai premiat club de fotbal din Germania, a implementat cu succes soluția SAP SuccessFactors Employee Central pentru standardizarea și optimizarea proceselor sale de resurse umane de bază și îmbunătățirea experienței pentru cei peste 1.000 angajați.

Prin utilizarea serviciului SAP Model Company pentru implementarea accelerată a soluției, FC Bayern Munchen a beneficiat de cele mai bune practici și procese pre-configurate, gata de utilizare. Parte a SAP SuccessFactors Human Experience Management Suite, SAP SuccessFactors Employee Central este un sistem cloud pentru HR, pe care companiile îl utilizează pentru a-și gestiona forța de muncă la nivel global și care deține toate funcțiile de bază ale resurselor umane.

CITEȘTE ȘI: SAP lansează RISE: Business Transformation as a Service

Odată cu implementarea SAP SuccessFactors Employee Central, FC Bayern Munchen a trecut de la spreadsheets și procese manuale la o platformă complet integrată. Acest lucru permite utilizarea unor procese de resurse umane avansate și digitale, unificând datele referitoare la recrutare, integrare sau managementul performanței în viitor. În plus, se pot genera ușor și eficient rapoarte pentru planificarea și analiza optimizată a forței de muncă.

Soluția SAP SuccessFactors Employee Central permite echipei de resurse umane a FC Bayern Munchen să se concentreze pe ce este mai relevant – direcțiile strategice cu valoare adăugată – în detrimentul proceselor tranzacționale. Anterior implementării acestei soluții am utilizat procese tradiționale, consumatoare de timp, iar integrarea acesteia ne-a permis nu doar să ne digitalizăm procesele, ci și să le inovăm și reproiectăm. Prin crearea unui mediu mai eficient, echipa noastră de HR se poate focusa pe oferirea celei mai bune experiențe posibile angajaților – Jan-Christian Dreesen, vicepreședinte executiv FC Bayern Munchen

SAP SuccessFactors Employee Central include opțiuni self-service pentru a spori implicarea angajaților în cadrul FC Bayern, iar aplicația SAP SuccessFactors Mobile oferă tuturor angajaților – inclusiv jucători, antrenori, manageri și angajații din birouri – o experiență mobilă intuitivă și modernă. Aceștia își pot accesa datele personale, își pot actualiza profilurile și, totodată, pot introduce, aproba și înregistra absențe, precum vacanțele – toate sarcinile pentru care anterior trebuia să solicite aprobări de la HR.



Urmărește-ne și pe Google NEWS