BeeFast: afaceri de 320.000 euro și 66.500 de comenzi livrate în 2020

BeeFast a crescut de la 16 livrări/zi la începutul lui 2020 la un maxim de 580 livrări/zi spre finalul anului, se arată într-un comunicat de presă transmis de companie. 65% din cifra de afaceri a fost generată de clienții pe care BeeFast i-a trecut gratuit din offline în online, în perioada pandemiei.

BeeFast a început 2020 ca o soluție de livrări rapide B2B și B2C, dar noul context socio-economic generat de debutul pandemiei a accelerat dezvoltarea proiectului celor 4 antreprenori fondatori către oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plată și livrare a comenzilor pentru magazinele offline. Astfel, pe parcursul a 9 luni din 2020, BeeFast a mutat în online peste 100 de business-uri, din domenii precum HoReCa, cosmetice, flori sau îmbrăcăminte.

Tendința generală către ecommerce a dus la creștere accelerată a numărului comenzilor zilnice, care au crescut de la o medie de 16 livrări/zi în ianuarie 2020 la o medie de 211 livrări/zi la mijlocul anului, respectiv 338 livrări/zi la finalul anului. Astfel, în 2020, cei peste 1.200 de livratori înregistrați pe platforma BeeFast au onorat peste 66.500 de comenzi, care au generat afaceri de 320.000 de euro, de 3 ori mai mari față de estimările de la începutul anului.

Pentru 2021, BeeFast își propune să continue direcția de dezvoltare de infrastructură digitală, vizând o creștere semnificativă în segmentul clienților non-food prin implementarea în aplicație de noi facilități, dar și a clienților persoane fizice. În cazul celor din urmă, fondatorii BeeFast își propun să lanseze anul acesta o aplicație dedicată care să simplifice procesul de comandă și care să vizeze livrare ultra-rapidă.

Astfel, pentru anul în curs BeeFast își propune să se extindă la nivel național, vizând 9 orașe, pe lângă București și Ilfov, unde activează în prezent. Acestea sunt: Iași, Constanța, Sibiu, Cluj-Napoca, Craiova, Pitești, Brașov, Timișoara, Galați.