BeeFast investește 250.000 euro într-o soluție SaaS pentru comercianții care vor să-și gestioneze propria flotă de livratori

Print Friendly, PDF & Email

Startup-ul BeeFast lansează azi o soluție SaaS menită să ajute comercianții să-și gestioneze propria flotă de livratori, după o investiție de 250.000 euro și șase luni de dezvoltare in-house. Conform reprezentanților, soluția ajută businessurile să “vizualizeze în timp real operațiunile – ce comenzi intră, când, cine le livrează, real time tracking -, oferind de asemenea date și analiza lor. Aceasta poate fi personalizată, astfel încât fiecare business owner să își poată optimiza operaționalul. În același timp, curierii primesc o aplicație nativă, user friendly, care facilitează interacțiunea cu clientul final și eficientizează livrările, iar clientul final dispune de real time tracking și are acces direct la datele de contact ale curierului, contribuind la o experiență de cumpărare superioară”.

Compania vizează 500 de clienți până la finalul anunlui și are în plan extinderea internațională cu noua soluție în piețe precum UK, Olanda, Germania și Spania în primă fază. 

BeeFast SaaS se adresează în special retailerilor – companii cu sistem propriu de livrare, cum ar fi florării, farmacii, grocery stores, dark stores, magazine de electronice etc -, dar și companii din zona serviciilor, cum sunt curățătoriile, HoReCa, precum și companii mici și medii de livrări. 

Suntem o companie tech, astfel că faza a doua a dezvoltării noastre și depășirea zonei operaționale este un pas firesc. În lipsa contextului pandemic, probabil că am fi ajuns în această fază mai devreme, însă anul 2020 și provocările sale au avut și beneficii, care ne-au ajutat să dezvoltăm platforma astfel încât să devină o soluție unică pe piața românească și o soluție competitivă pentru piața internațională – Cristian Grozea, CEO BeeFast

Cristian-Grozea_BeeFast
Cristian Grozea – CEO BeeFast

Cât costă soluția BeeFast SaaS și cât de repede poate fi implementată 

BeeFast SaaS poate fi accesată de comercianți în baza unui abonament lunar, care pornește de la 54 euro și poate ajunge până la 999 euro. Diferența între pragurile de abonament vine, printre altele, din numărul de livrări lunare și poate varia în funcție de client. 

Implementarea soluției se face rapid, fiind nevoie doar de câteva informații despre organizație și un card valid pentru crearea contului, iar mai apoi adăugarea informațiilor specifice pentru a deveni funcțională. 

BeeFast SaaS este o soluție ce poate fi ușor scalată, indiferent dacă vorbim de nivel național sau internațional. Avem deja solicitări pentru a fi implementată la nivel național în orașe precum București, Cluj-Napoca, Timișoara și Brașov, iar la nivel european vizăm piețele din Germania, Olanda, Spania și Marea Britanie. Estimăm ca până la finalul anului să avem peste 500 clienți care să folosească deja soluția noastră, a mai precizat Cristian Grozea. 

Segmentul de livrări se dezvoltă organic

În timp ce compania tech continuă dezvoltarea pe segmentul infrastructurii digitale, operaționalul continuă se se dezvolte organic. Recent, BeeFast a extins parteneriatul cu Auchan și a început să livreze în București și din dark stores, pe lângă magazinele fizice ale lanțului. De asemenea, din luna iunie, BeeFast a încheiat și un parteneriat cu evoMag. 

Segmentul operațional continuă să se dezvolte organic, iar acest lucru se reflectă în cifra de afaceri la 6 luni, care a depășit pragul de 300.000 de euro. Ne menținem promisiunea de livrare, înregistrând un timp mediu de 55 de minute de la preluarea comenzi, fiind astfel în continuare una dintre cele mai bune soluții pentru livrările last-mile ultra-rapide. qCommerce este o realitate, nu doar un trend, iar acest lucru se observă de la lună la lună, a conchis Cristian Grozea. 



Urmărește-ne și pe Google NEWS