Bergenbier lansează o campanie de promovare a consumului moderat și conștient de alcool în România

Brandul de bere Bergenbier anunță lansarea unei campanii digitale de promovare a consumului responsabil de alcool sub tag-ul  #TraiesteResponsabil. Această inițiativă vizează să atragă atenția asupra importanței moderației și să inspire un stil de viață echilibrat pentru consumatorii din România. Campania a fost concepută să abordeze nu doar obiceiurile de consum, ci și legătura complexă dintre emoții, excese și deciziile de zi cu zi.

TE-AR PUTEA INTERESA ȘI: Cum a fost la Transylvania Insurance Days 2024, cel mai important eveniment de asigurări din regiune

În colaborare cu scriitoarea și psihologul Petronela Rotar, campanie Bergenbier #TraiesteResponsabil invită la o conversație deschisă despre efectele consumului excesiv, semnalele timpurii ale acestuia și necesitatea autocontrolului. Campania a luat forma unui proiect editorial în cadrul popularului podcast „Fain & Simplu,” moderat de Mihai Morar, unde Rotar a abordat subiecte precum educația emoțională și psihologică, autocontrolul și echilibrul în viața de zi cu zi.

Berea este un liant social și un motiv de sărbătoare atunci când este consumată cu moderație sau când optăm pentru variante fără alcool. Prin acest proiect dorim să continuăm discuția legată de alcool și responsabilitate, uitându-ne spre legătura dintre emoții și excese, în toate aspectele vieții,” a declarat Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director la Bergenbier S.A, într-un comunicat de presă. „Prin #TraiesteResponsabil vrem să promovăm un stil de viață echilibrat, care să le ofere consumatorilor noștri un control mai bun asupra alegerilor.

Petronela Rotar și Mihai Morar

Petronela Rotar a subliniat, la rândul său, necesitatea acestei inițiative: „Mi se pare foarte important că purtăm o astfel de discuție, despre responsabilitate, emoții, excese și legătura dintre toate acestea și consumul de alcool – astfel de campanii aduc multă conștientizare și informare în rândul celor care poate că nu și-au pus niciodată astfel problema”.



Urmărește-ne și pe Google NEWS