Black Friday 2022: Ce reduceri au pregătit magazinele
Volumul căutărilor pe Google în legătură cu Black Friday a fost în România cu 13% mai mare decât în 2021 în luna octombrie, iar oamenii încep să caute tot mai devreme în fiecare an despre „Vinerea Neagră”, arată datele comunicate de Google. Black Friday va fi pe 11 noiembrie, cel mai devreme din istoria sa. Magazinele anunță deja ofertele pregătite, iar unele dintre ele vor derula campanii timp de o zi, altele un weekend sau chiar o săptămână.
Black Friday sănătos, pe Vegis.ro: Reduceri de până la 90% la peste 2000 de produse
Vegis.ro, unul dintre cei mai importanți jucători din piața online a produselor organice și naturale, a pregătit un weekend de reduceri cu ocazia Black Friday. Astfel, între 11 și 13 noiembrie, Vegis.ro va oferi reduceri de până la 90% la peste 2000 de produse. De la suplimente și remedii, produse bio, alimente și până la cosmetice naturiste, în toate categoriile de pe site, vor exista produse incluse în oferta de Black Friday.
Nu lipsesc din campania Vegis.ro nici produsele din top cele mai vândute produse, cum ar fi mierea de Manuka, uleiul de cocos, produsele alimentare bio sau super-alimentele de la Niavis.
Anul trecut am înregistrat de Black Friday un număr impresionant de comenzi. An de an, observăm că românii sunt tot mai conștienți de importanța unei alimentații curate și a unui stil de viață sănătos și activ, iar dacă ne raportăm la anii trecuți, vom epuiza într-un timp record produsele cu cele mai mari reduceri. Ne bucurăm că produsele naturale îi ajută să trăiască mai sănătos și susținem acest stil de viață prin campanii adaptate cererii din piață, la o diversitate mare de produse, a precizat Mihai Bucuroiu, general manager Vegis.ro.
Educlass.ro: 70% reducere la jucării educative și produse de puericultură
EduClass.ro, magazin cu jucării educative, pregătește în acest an reduceri de până la 70% la cele mai populare produse. Campania de Black Friday la Educlass începe în seara de 10 noiembrie, ora 18.00 și durează până pe 14 noiembrie, ora 23.59, iar în promoție vor intra aproximativ 2000 de produse.
Printre produsele incluse în campanie se regăsesc seturile de matematică din gama Numberblocks, jocuri din categoria STEM, seturi de experimente, boardgames de jucat cu întreaga familie, jucării din lemn, seturi cu șine de tren și puzzle-uri inspirate din cărțile Printesei Urbane și jucării de exterior.
Din oferta EduClass nu vor lipsi nici jucăriile pentru bebeluși, nici produsele de puericultură, inclusiv pompele de sân și biberoanele de la Spectra, care vor beneficia de asemenea de reduceri atractive.
Ne-am concentrat în acest an pe produsele de top, la care am asigurat stocuri mari, tocmai pentru a ajunge rapid la destinatar. Se apropie sezonul sărbătorilor de iarnă, iar mulți părinți se pregătesc deja pentru această perioadă și încearcă să profite de reduceri pentru cadourile de Sărbători. Ne așteptăm, la fel ca și în ceilalți ani, la un flux ridicat de comenzi, iar întreaga noastră echipă va fi activă în weekend-ul cu Black Friday, pentru a expedia rapid comenzile, a precizat Anca Leibovici, Director Vânzări Educlass.
Workspace Studio – până la 50% reducere la scaune ergonomice
Workspace Studio – distribuitor de mobilier de birou și produse arhitecturale de înaltă calitate și ergonomie și CertifiedDealer al MillerKnoll în România – a pregătit 24 de ore de reduceri de Black Friday. Campania se va desfășura pe 11 noiembrie, singura zi din an când se desfășoară reduceri de preț la cele mai performante scaune de birou din lume. Campania aduce reduceri între 20% și 50% la mai multe configurații de scaune Herman Miller, precum și la cele mai noi scaune ergonomice din oferta, Generation si K-Task by Knoll.
Cu viziunea sa unică, Generation by Knoll combină ergonomia holistică și designul elastic de neegalat, aducând inovația în spațiul de lucru de acasă sau de la birou. Acesta va avea o reducere de 25% și va fi disponibil pentru livrare în 5 zile.
Multe companii fac demersuri susținute de a-și readuce angajații la birou, iar ergonomia spațiului de lucru este un argument important în acest sens, fapt evidențiat de solicitările din acest an. Însă chiar și angajații care revin la birou o fac în sistem hibrid, iar pentru aceștia este în continuare important să beneficieze de un spațiu de lucru adecvat și acasă. Anul trecut am avut rezultate foarte bune de Black Friday și estimăm rezultate similare anul acesta, tocmai pe fondul acestui interes crescând față de well being si ergonomie la biroul de acasă . La această dinamică va contribui cu siguranță și extinderea portofoliului nostru către produsele ergonomice de la Knoll, a precizat Horațiu Didea, Managing Partner Workspace Studio.
Complice.ro: reduceri de până la 45% pentru cadouri experiențiale
Pentru cei care doresc să se bucure de experiențe inedite sau să ofere cadou celor dragi astfel de experiențe, dar și pentru cei care cauta premii și cadouri experiențiale cu care să își surprindă angajații ori partenerii de business, Complice.ro a pregătit reduceri de Black Friday destinate atât segmentului rezidențial, cât și segmentului corporate.
Sub sloganul #ExperiențeNuLucruri, din oferta de Black Friday vor face parte 15 pachete experiențiale, ce vor avea discount-uri între 10-45%. Printre acestea se numără escapadele în locații inedite, experiențe în simulatorul de zbor, treasure hunt și experiențe off-road, sesiuni de pictură și cursuri de fotografie, ateliere de home brewing și multe altele. Toate vor putea fi accesate de către clienții Complice.ro la prețuri reduse în perioada 11-13 noiembrie.
La acestea se adaugă și pachetele FlexiBox care oferă posibilitatea destinatarului să își aleagă experiența dorită din mai multe variantedin categorii diverse: adrenalină, off-road, gourmet, relaxare, dezvoltare personală etc într-un buget predefinit. În oferta de Black Friday vor intra și unele pachete Flexibox cu reduceri de până la 30%.
De asemenea, Complice.ro a pregătit reduceri speciale la premiile și cadourile corporate, reduceri care vor fi active în perioada 11-18 noiembrie.
Luând în considerare creșterea cererii de experiențe și pe segmentul corporate, fie că e vorba de nevoia și dorința companiilor de a recompensa angajații, a-și surprinde partenerii de business sau de a-și loializa clienții valoroși, anul acesta am extins oferta de Black Friday și spre segmentul B2B. Aceasta va putea fi accesată în perioada 11-18 noiembrie. Vor fi discounturi importante la pachete de experiențe personalizate, adaptate nevoilor fiecărui client și în acord cu strategia de employer branding, a precizat Oana Pascu, fondator Complice.ro.
Pentru campania de Black Friday din acest an, Complice.ro continuă procesul de automatizare pentru emiterea voucherelor, astfel încât să poată procesa un număr ridicat de cereri într-un interval foarte scurt, satisfăcând astfel inclusiv solicitările clienților care au nevoie de un voucher rapid, disponibil imediat.
Black Friday la Floria.ro: reduceri de 20% pentru un an
Sub sloganul „Nu ai reduceri o zi pe an. Ai reduceri zi de zi, timp de un an”, Floria.ro pregătește pentru Black Friday o ofertă exclusivistă. Pe data de 11 noiembrie, clienții care achiziționează produsul Acces Platinum, un card de membership în valoare de 150 lei, primesc automat statutul de client Platinum și beneficiază de 20% reducere la fiecare comandă, la produsele florale, timp de 1 an.
Anul acesta, de Black Friday ne-am dorit să facem ceva altfel. Inspirați de evoluția pieței și schimbarea comportamentului de consum, odată cu revenirea la birou și reluarea stilului de viață de acum 2 ani, care implică sărbătorirea colegilor, petreceri, evenimente și alte ocazii unde se oferă flori, ne-am gândit să venim în întâmpinarea nevoilor clienților cu o ofertă valoroasă. Prin achiziționarea acestui produs, ei primesc automat statutul de client Platinum, ceea ce le permite achiziționarea buchetelor florale cu discount tot anul, indiferent de numărul de buchete comandate, a precizat Marina Popescu, Director General Floria.ro.
Florile comandate pe Floria.ro pot fi livrate oriunde în țară, dar și în străinătate, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii. Platforma Floria.ro asigură discreție totală, felicitare cadou gratuită, livrare de luni până duminică, națională sau internațională. Livrarea este gratuită în peste 100 de localități din România.
Black Friday pe Fashion Days
Deși Fashion Days aparține de eMAG și campaniile de Black Friday erau de obicei suprapuse, fie și parțial, anul acesta retailerul va organiza Black Friday luni, 7 noiembrie. Fashion Days anunță că anul acesta vor fi puse la reducere peste 2 milioane de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii, de la branduri de top precum Nike, GAP, Puma, UGG, Guess, Karl Lagerfeld, Under Armour, Fossil, UGG, Trendyol, Jack & Jones, NA-KD, Levi’s, Ted Baker, Gant, Geox, Furla, Geographical Norway și multe altele.
În același timp, campania de Black Friday de la eMAG va avea loc vineri, 11 noiembrie.
Urmărește-ne și pe Google NEWS