Bocado.ro, platforma online de aprovizionare horeca, a atras peste 2.000 clienți în primele trei luni

Print Friendly, PDF & Email

Lansată în octombrie anul trecut de Macromex, distribuitor de produse alimentare congelate, după o investiție de 500.000 euro, platforma Bocado.ro a atras până în prezent peste 2.000 de clienți din zona horeca. Conform reprezentanților companiei, 30% dintre aceștia au mutat întregul proces de achiziție online.

bocado

Ne-au trebuit mai mult de 2 ani  să ajungem la forma actuală a platformei bocado.ro astfel încât să fie una dintre puținele soluții de aprovizonare online adaptate la specificul comerțului B2B și, mai ales, la particularitățile HoReCa, oferind o experiență personalizată clientului și eficientizând întregul proces de aprovizionare –Albert Davidoglu, CEO Macromex

Până în prezent, cele mai multe comenzi au fost plasate pentru categoriile semipreparate, carne, legume și fructe, produse de brutărie și patiserie, urmate de produse lactate și vegetale. Media comenzii este 1.000 de lei, iar gradul de recurență al comenzilor s-a menținut odată cu trecerea acestora în online, variind în funcție de specificul fiecărui business. 

Cei mai mulți utilizatori sunt din București, urmați de clienții din Cluj-Napoca, Brașov, Constanța și Iași

Funcționalități Bocado.ro

Platforma a fost dezvoltată astfel încât să asigure clienților HoReCa rapiditate în plasarea comenzilor de aprovizionare 24/7. Contul se creează rapid, informațiile fiind parțial precompletate prin integrarea cu baza de date ANAF. 

Odată creat contul, clientul are acces direct la stocul real disponibil, prețuri actualizate, informații logistice detaliate (gramaj pe produs, ambalare pe bax, cantitate minimă de comandă, greutatea totală a produselor adăugate în coș), ajutor în calcularea costului per porție, respectiv per kilogram, estimarea valorii finale a comenzii, precum și asistență dedicată din partea unui agent Bocado.

De asemenea, Bocado.ro oferă clienților o bună vizibilitate asupra situației financiare, punând la dispoziție în timp real istoricul facturilor, situația la zi a plăților și ziua planificată de livrare, în funcție de geolocalizarea clientului.



Urmărește-ne și pe Google NEWS