Bringo depășește 1 milion de comenzi livrate anul acesta. Care sunt cele mai active zile din săptămână
Bringo, serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper, anunță că a atins în 2024 pragul de 1 milion de comenzi livrate. Cu o valoare a vânzărilor intermediate de aproape 500 milioane de lei și o cifră de afaceri de peste 60 milioane de lei în 2023, Bringo estimează o performanță similară în acest an, bazându-se pe loializarea clienților și extinderea parteneriatelor.
Fondat acum opt ani în București, Bringo s-a extins rapid în 37 de orașe din România, colaborând cu 180 de parteneri și susținut de o flotă de peste 1.100 de personal shopperi. Serviciul livrează zilnic între 4.000 și 4.500 de comenzi, cu vârfuri de până la 7.000 în perioadele aglomerate, precum „Back to School”.
„Acoperim 18 verticale de produse, de la alimente și produse farmaceutice până la electronice și florării. Aproximativ jumătate din comenzile noastre sunt în București, dar vedem o creștere importantă și în orașele mari din țară”, a declarat Florina Dobre, CEO Bringo.
Conform datelor Bringo LifeINDEX, consumatorii preferă produsele alimentare proaspete, apa, bananele și castraveții fiind printre cele mai comandate articole. De asemenea, valoarea medie a coșului de cumpărături la nivel național este de 285 lei, crescând la 300 lei în zilele de vineri și sâmbătă.
În contextul intensificării competiției, Bringo mizează pe interacțiunea personalizată oferită de personal shopperi și pe optimizarea constantă a serviciilor, cu o medie de livrare de 86 de minute. „Ne concentrăm pe personalizarea experienței de shopping și pe extinderea ofertei, dorind să fim un partener strategic pentru retailerii care adoptă o abordare omnichannel”, a adăugat Florina Dobre.
Prin Bringo LifeINDEX, compania monitorizează în timp real tendințele de consum ale românilor, oferind date relevante despre dinamica pieței și preferințele clienților.
Urmărește-ne și pe Google NEWS