Bruno Amaro, EAD România: Estimăm venituri de peste 100.000 euro în primul an de la intrarea pe piață
EAD – Empresa de Arquivo de Documentação, una dintre cele mai mari companii portugheze din domeniul arhivării digitale, și-a început luna aceasta activitatea în România, avându-l la cârmă pe Bruno Amaro în funcția de Country Manager.
EAD aduce pe piața din România o aplicație proprie de management și flux de lucru al documentelor (DMS), denumită Read, Write & Share (RWS) disponibilă în formă SaaS (Software as a Service). Compania oferă servicii de Business Process Outsourcing (BPO), de scanare și optimizare a proceselor bazate pe documente (fluxuri de lucru digitale), dar și soluții de tip virtual mail-room și cloud storage.
Astfel de servicii sunt esențiale în continuarea procesului de business as usual, când companiile au fost nevoite să se adapteze din mers la work from home și la respectarea regulilor de distanțare socială – Bruno Amaro, Country Manager EAD România
Amaro, avocat de profesie, a declarat pentru Digital Business că pentru primul an de activitate în România, compania estimează venituri de peste 100.000 euro:
Avem așteptări mari, dar, în același timp, suntem pregătiți pentru ceea ce este mai rău. EAD a decis să intre pe piața din România în urma unui studiu aprofundat. Suntem foarte determinați să ne atingem obiectivele, chiar dacă la început rezultatele nu vor fi pe măsura așteptărilor. Cu toate acestea, estimările noastre pentru primul an sunt undeva la peste 100.000 de euro
Acesta a mai adăugat că angajările se vor face în funcție de “nevoile companiei și de clienții noștri. Serviciile pe care le oferim sunt de tipul project based sau recurente. Când spunem project based ne referim la serviciile de scanare în masă oferite clienților noștri, în special atunci când ei au toată arhiva pe hârtie. În astfel de situații, vom angaja echipe pe termen determinat. Deja avem semnate contracte cu două companii de HR, iar aceste echipe vor fi supervizate de colaboratorii noștri care au fost special instruiți în ultimul an”.
Serviciile recurente sunt oferite clienților pe o perioadă mai lungă de timp și constau în extragerea datelor (cum ar fi cele din facturi) sau managementul datelor (prin aplicația RWS), explică Amaro. “În acest caz vom avea colaboratori dedicați. Ne-am propus să angajăm 10 oameni în următoarele luni, unii dintre ei pe termen lung, alții pe o perioadă determinată, dar acest număr poate crește, în funcție de cererile clienților EAD”.
Urmărește-ne și pe Google NEWS