BusinessMark intră în al 20-lea sezon de evenimente cu site și logo noi

BusinessMark, unul dintre cei mai longevivi jucători din industria locală de evenimente B2B, intră în al 20lea sezon de activitate și anunță o nouă identitate vizuală. Compania a organizat de-a lungul timpului sute de evenimente din domenii diverse precum: tax & finance, resurse umane, supply chain & logistics, transporturi, real estate & construction, banking, fintech & financial services, IMM & antreprenoriat, food & agribusiness, sustenabilitate & CSR, sales & marketing, management, retail & FMCG.

Printre cele mai active orașe în care evenimentele BusinessMark au avut loc se numără București, Cluj-Napoca,  Timișoara, Brașov, Iași și Sibiu. 

Noul website BusinessMark vine cu optimizări și adaptări menite să îmbunătățească experiența vizitatorilor și un nou logo, ce “reflectă identitatea organizației după primii 10 ani și care aduce cu sine promisiunea de a continua să consolidăm comunitățile de profesioniști, oferind evenimente relevante, de calitate“, se arată în comunicatul companiei.

Suntem în cel de al 20-lea sezon de conferințe BusinessMark, iar modul în care noi, ca abordare, ne-am schimbat în acest timp am simțit că este momentul să se reflecte la nivel de identitate vizuală. Trecem de la dorința de a pune un «semn de exclamare», de a ne remarca în mediul business, la dorința de a ne lăsa amprenta, de a produce un impact concret. Cred că noua noastră identitate vizuală reflectă maturizarea echipei noastre, dar și aerul proaspăt care cred că încă ne definește. Nou nostru slogan, «Events designed to make an impression» are în vedere acel «aftertaste» pe care ne dorim ca participanții la un eveniment organizat de noi să îl aibă. Mă refer la acel sentiment de încredere și motivație ce atinge un anumit nivel de profunzime, ce nu se evaporă a doua zi, ce vine din lucruri concrete, pragmatice. Din dorința noastră constantă de îmbunătățire am lansat si un nou website ce vine cu optimizările necesare pentru o mai bună experiență de navigare, a explicat Andreea Drăgan, Managing Partner BusinessMark.

„Noua identitate vizuală vine ca o continuare a evoluției noastre, ca o întărire a dorinței de a ne pune amprenta asupra mediului de business. Acum aproape zece ani am pornit la drum pentru a oferi mediului de afaceri proiecte cu impact, de a crea contexte relevante pentru organizații, de schimb de experiență, învățare și dezvoltare a business-ului. Reziliența și digitalizarea ne-au susținut activitatea în ultimii ani, dorința și energia de a crea experiențe valoroase și de a progresa sunt încă acolo”, a menționat Daniel Drăgan, Managing Partner BusinessMark.

„Nu există secrete pentru succes, însă există schimbări care îți pot aduce succesul! După nouă ani în care «cravata BusinessMark» și-a pus amprenta asupra evenimentelor noastre, am decis că a venit timpul schimbării. Seriozitatea, creativitatea, responsabilitatea și calitatatea evenimentelor rămân în continuare atuurile noastre”, a transmis, la rândul său, Dan Popescu, Managing Partner BusinessMark, cu acest prilej.

Următoarele evenimente programate de BusinessMark se regăsesc aici.

 

 

 



Urmărește-ne și pe Google NEWS