Complice.ro: Companiile alocă de 3 ori mai mulți bani pentru a-și ajuta angajații să se cunoască

Complice.ro, curator și furnizor de soluții experiențiale pentru persoane fizice și companii, a încheiat primul semestru al acestui an cu o creștere în venituri de peste 2,5 ori față de perioada similară din 2021, nivel aproape de cifra de afaceri estimată pentru întreg anul 2022. În timp ce pe segmentul B2C a crescut cererea de experiențe pentru a încerca lucruri noi sau pentru a marca evenimente și ocazii speciale, pe segmentul B2B a crescut cererea de  evenimente și experiențe offline, ca parte a programelor de loializare, reward&recognition.

Am încheiat primul semestru cu rezultate peste așteptări, fiind foarte aproape de îndeplinirea obiectivului propus pentru cifra de afaceri la nivelul întregului an. Odată cu ridicarea restricțiilor, segmentul B2C a avut un ritm de creștere accentuat, vorbind practic de o dublare a numărului de comenzi. Și, cum era de așteptat, pe ambele segmente, observăm o preferință pentru experiențele offline, a declarat Oana Pascu, fondator Complice.ro.

Față de aceeași perioadă a anului precedent, Complice.ro a înregistrat o creștere a afacerilor cu 168%, de 4.5 ori peste nivelul din 2020. Numărul comenzilor s-a dublat versus 2021, iar media acestora se situează în jurul valorii de 370 euro. 

Comenzile corporate, o medie de 2.000 de euro

În timp ce numărul de comenzi corporate a crescut cu aproape 20% față de perioada similară din 2021, valoarea medie a comenzii a crescut de peste 2,5 ori comparativ cu primul semestru al anului trecut, depășind pragul de 2.000 euro. În topul preferințelor clienților de pe acest segment se află pachetele FlexiBox – care pot conține și zeci de experiențe din categorii diverse (adrenalină, gourmet, relaxare, călătorii etc) într-un buget predefinit, dintre care destinatarul o alege pe cea preferată. Eficiența accesării acestui pachet este reflectată și de impactul în cifra de afaceri a companiei. Astfel, pachetele de tip FlexiBox au generat aproape 30% din totalul de comenzi, cu o medie a comenzii de 110 euro.

Românii, mai dispuși să iasă din zona de confort

Pe de altă parte, pe segmentul B2C numărul de comenzi s-a dublat YOY. Este evidentă tendința de accesare a experiențelor în mod individual, în familie sau între prieteni, fără o ocazie anume, schimbarea în comportamentul de consum având un impact pozitiv și în gradul de recurență al clienților Complice.ro. Totuși, contextul actual, marcat de instabilitatea economică, și-a pus amprenta pe bugetul alocat pentru experiențe, unde media este de 160 de euro/comandă, într-o ușoară scădere față de perioada similară din 2021.

Dublarea comenzilor pe segmentul clienților persoane fizice este un indicator record pentru noi. Deși într-o ușoară scădere, bugetul alocat pentru experiențe, fie că sunt oferite cadou sau accesate direct, este unul semnificativ și orientat către experiențe ce marchează ieșirea din zona de confort. Astfel, în prim plan rămân experiențele ce implică adrenalină, combinate cu experiențe gourmet, dar și experiențe din zona de travel, cât mai atipice. Pe scurt, românii îndrăznesc mai mult și își doresc cât mai multe experiențe ”altfel”, a mai precizat Oana Pascu.

Ținta nouă pe 2022: dublarea cifrei de afaceri

Pe fondul tendințelor din această primă jumătate de an, Complice.ro are în plan diversificarea experiențelor disponibile în pachetele FlexiBox, pregătind astfel finalul lui 2022, atât pe segmentul corporate, cât și B2C, în timp ce estimează că ținta pentru 2022 stabilită la începutul anului va fi atinsă deja în al treilea trimestru.



Urmărește-ne și pe Google NEWS