Când și de ce trebuie să-și schimbe o companie numele?
Sunimprof Rottaprint, companie producătoare de etichete, devine Rottaprint și are o nouă identitate vizuală, în urma unui proces integrat de rebranding. Investiția în crearea și implementarea noi strategii de brand a companiei s-a ridicat la 40.000 euro.
Potrivit reprezentanților companiei, principalul obiectiv al procesului de rebranding a fost crearea unei imagini de brand unice pe toate piețele pe care activează. Până în prezent, în Ungaria și Germania compania era cunoscută sub numele de Sunimprof, iar în România ca Sunimprof Rottaprint.
În primul rând, ne-am dorit să avem o imagine consecventă în toate țările în care suntem prezenți și să avem o comunicare de brand unitară. Am optat pentru o variantă mai simplă și mai ușor de reținut pentru clienții și partenerii noștri. Mai mult decât atât, am urmărit ca noua identitate să reflecte în totalitate activitatea noastră și suntem convinși că acest lucru nu poate decât să ne întărească poziția de lider al pieței din România – Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint
Numele de Rottaprint face parte din istoria companiei, iar simbolul din logo evocă procesul tehnologic al tipăririi, precum tiparul în rolă, activitate definitorie pentru companie. Astfel, R-ul stilizat din simbol cuprinde trei elemente: linia care reprezintă hârtia care intră în utilaj, cercul care este tamburul utilajului, iar semicercul care face trimitere la produsul finit.
CITEȘTE ȘI Tendințe în etichetare: NEGRUL, tot mai folosit de industria alimentară
De asemenea, procesul de rebranding a inclus și lansarea unei noi versiuni a site-ului companiei. Astfel, noul site www.rottaprint.com, conține informații la zi despre companie și serviciile pe care le oferă și va fi disponibil în patru limbi, pentru a putea ajunge mai ușor la cele mai importante piețe vizate de producătorul român.
Urmărește-ne și pe Google NEWS