Skip to content
Menu
  • Tech
  • Business
  • Startups
  • Future of Work
  • Real Estate
  • Goodies
    • Auto
    • Lideri
    • Opinii
    • La Zi
    • Stiinta
    • Parteneri

Home » Business » Când și de ce trebuie să-și schimbe o companie numele?

Când și de ce trebuie să-și schimbe o companie numele?

by Cristi MoldoveanuPosted onDecember 13, 2019December 13, 2019
Print Friendly, PDF & Email

Sunimprof Rottaprint, companie producătoare de etichete, devine Rottaprint și are o nouă identitate vizuală, în urma unui proces integrat de rebranding. Investiția în crearea și implementarea noi strategii de brand a companiei s-a ridicat la 40.000 euro.

cand si de ce trebuie sa-si schimbe o companie numele

Potrivit reprezentanților companiei, principalul obiectiv al procesului de rebranding a fost crearea unei imagini de brand unice pe toate piețele pe care activează. Până în prezent, în Ungaria și Germania compania era cunoscută sub numele de Sunimprof, iar în România ca Sunimprof Rottaprint.

În primul rând, ne-am dorit să avem o imagine consecventă în toate țările în care suntem prezenți și să avem o comunicare de brand unitară. Am optat pentru o variantă mai simplă și mai ușor de reținut pentru clienții și partenerii noștri. Mai mult decât atât, am urmărit ca noua identitate să reflecte în totalitate activitatea noastră și suntem convinși că acest lucru nu poate decât să ne întărească poziția de lider al pieței din România – Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint 

Numele de Rottaprint face parte din istoria companiei, iar simbolul din logo evocă procesul tehnologic al tipăririi, precum tiparul în rolă, activitate definitorie pentru companie. Astfel, R-ul stilizat din simbol cuprinde trei elemente: linia care reprezintă hârtia care intră în utilaj, cercul care este tamburul utilajului, iar semicercul care face trimitere la produsul finit.

CITEȘTE ȘI Tendințe în etichetare: NEGRUL, tot mai folosit de industria alimentară

De asemenea, procesul de rebranding a inclus și lansarea unei noi versiuni a site-ului companiei. Astfel, noul site www.rottaprint.com, conține informații la zi despre companie și serviciile pe care le oferă și va fi disponibil în patru limbi, pentru a putea ajunge mai ușor la cele mai importante piețe vizate de producătorul român.



Urmărește-ne și pe Google NEWS

Posted in BusinessTagged companie romaneasca, logo, rottaprint

Published by Cristi Moldoveanu

View all posts by Cristi Moldoveanu

Post navigation

Prev E greu să fii patron în România! Firmele mici au un grad de îndatorare de 73%
Next Yango lansează serviciul Premium, iar prețurile sunt la jumătate față de BlackCab Executive

Cele mai recente

  • Kiko Milano, brand italian de cosmetice, deschide a treia locație din București
  • Glovo Academy Iași, cursuri de business și digitalizare pentru restaurante
  • Hello Wood și VELUX relansează în iulie programul internațional Cabin Fever – școala de vară pentru viitorii arhitecți
  • Spania face un pas important spre o săptămână de lucru mai scurtă: ce ar putea însemna pentru angajații români?
  • Radiografia agriculturii românești: Un raport complex evidențiază oportunitățile tehnologice și provocările structurale în context european

Contact
Despre noi

Ne găsești și pe

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • RSS
  • Twitter
  • YouTube
Allium Theme by TemplateLens ⋅ Powered by WordPress