Cătălin Șomfălean, Innobyte: Luăm în calcul sprijinirea programatorilor ucrainieri prin integrarea în echipa Innobyte și relocarea lor în România

Print Friendly, PDF & Email

Innobyte, dezvoltator local de software pentru ecommerce, este printre primele companii IT din România care se oferă să sprijine populația ucrainiană care fuge din calea invaziei rusești din ultimele 24H. În cadrul unei conferințe de presă susținută astăzi, Cătălin Șomfălean, CEO Innobyte a declarat că firma sa a demarat deja discuții “pe partea legală și fiscală ce putem face pentru a susține, așa cum putem noi, și din perspectiva noastră, oamenii din Ucraina care lucrează în programare sau în zona de testare. Și pentru a-i ajuta și pentru a dezvolta un plan pentru a-i integra în Innobyte și a-i reloca în România. Am început să desfășurăm acest plan, lucrăm la el împreună cu departamentele juridic și fiscal din companie”

Compania a încheiat anul 2021 cu 39 de specialiști ecommerce, iar pentru anul în curs Innobyte își propune să crească numărul acestora până la 50 de colegi, având poziţii deschise pentru programatori Magento 2 și programatori NodeJS și ReactJS cu diferite niveluri de experienţă, dar și pentru specialiști în echipa de Quality Assurance și Project Management.

CITEȘTE ȘI: Cine este Vlad Cimuca, noul Director General al hotelului Courtyard by Marriott

Innobyte: Venituri de +10 MIL Lei în 2021, în creștere cu 21%

Veniturile Innobyte au fost în creștere cu 21% în 2021 față de 2020, ajungând la peste 10 milioane de lei. În 2022, Innobyte își propune creșterea cu 10% a veniturilor, consolidarea poziției de dezvoltator de soluții de top pentru eCommerce și extinderea capabilităților în această direcție – atât în acord cu trendurile globale în industrie, cât și din perspectiva platformelor utilizate pentru dezvoltarea magazinelor online.

“Suntem în permanență la curent cu ce apare nou în domeniu și observăm câteva trenduri interesante care vor începe să prindă contur și în România. Live commerce este un astfel de trend, branduri care includ Live streaming în platformele lor online pentru a-și crește vânzările și a se desprinde de competiție. Marketplace-urile, magazinele online specializate și hyper-personalizarea experiențelor de shopping sunt, de asemenea, tendințe de luat în seamă pe care noi, la Innobyte, suntem pregătiți să le implementăm în magazinele online din România”, a continuat Cătălin Bordei, Managing Partner Innobyte.

Pentru consolidarea poziției sale pe piață și extinderea portofoliului de clienți, compania ia în considerare și crearea de soluții eCommerce proprii, dedicate digitalizării IMM-urilor.

O altă prioritate o reprezintă investiția în oameni și în consolidarea echipei interne. Anul trecut, Innobyte a luat decizia de a oferi posibilitatea membrilor echipei să lucreze remote pe termen nelimitat, fără a le impune revenirea la birou, reușind astfel să atragă angajați și din alte orașe decât București.

„Oamenii sunt cea mai importantă resursă a noastră, iar începând cu 2022 intenționăm să alocăm sume semnificative pentru a ne extinde echipa și a dezvolta noi competențe tehnice. Estimăm că vom începe prin alocarea a 10% din cifra de afaceri pe anul în curs către acest demers și atragerea de noi clienți”, a mai precizat Cătălin Șomfălean.



Urmărește-ne și pe Google NEWS