Cătălina Trupșor, Color Smart: În 2021 am înlocuit 3-4 distribuitori care performau mediocru și am investit în partenerii noștri din țară

Print Friendly, PDF & Email

Color Smart Distribution, românii care importă și distribuie în România și Moldova vopselurile Benjamin Moore și Novacolor, branduri premium de amenajări interioare și exterioare, anunță că va încheia anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,7 milioane de euro,  cu  35% în plus față de anul trecut, și destul de aproape de ținta de venituri setată în luna iunie a acestui an. 

Per ansamblu, 2021 a fost pentru noi un an în care am reașezat rolurile organizaționale, am redesenat majoritatea proceselor cheie, am îmbunătățit tacticile de abordare ale pieței, ne-am rebranduit. Prin urmare, deși numărul de angajați nu a crescut semnificativ, au existat schimbări importante în componența echipei. O tendință similară a avut și sistemul nostru de distribuție. Am înlocuit 3-4 distribuitori care performau mediocru, am investit în partenerii noștri din țară astfel încât să creștem calitatea experienței oferite clienților potențiali, fie că vin în magazinele fizice sau ne contactează în magazinul virtual – Cătălina Trupșor, fondator și CEO Color Smart Distribution 

Cătălina Trupșor – CEO Color Smart Distribution 

Compania menționează că a mutat cursurile din cadrul Academiei Novacolor, dedicate aplicatorilor, din Sibiu în București. În 2021, au participat la cursurile organizate de Color Smart aproximativ 100 de aplicatori, iar anul viitor sunt așteptați la cursuri peste 200 de specialiști. În acest mod, compania și-a extins lista de aplicatori certificați care sunt disponibili pentru colaborări în proiecte de amenajare, pentru a livra proiecte la cheie.

Printre cele mai mari comenzi din acest an de materiale achiziționate într-o singură locație – fără servicii de aplicare – se numără câteva proiecte de peste 50.000 de euro fiecare. De asemenea, compania menționează că are lansate oferte de până la 200.000 de euro.

Color Smart a inaugurat în acest an un nou showroom în zona Aviatorilor din București, care a reprezentat o investiție totală de 500.000 de euro. Investiția se înscrie în strategia de dezvoltare pentru următorii ani, de a crește într-un ritm anual de 30-50%, similar cu evoluția businessului în ultimii trei ani. Color Smart deține 2 showroom-uri proprii în țară – București, Constanța  – și comercializează produse prin intermediul a 12 magazine partenere în țară. 

Color Smart vrea venituri de 4 mil euro în 2022

Pentru 2022, Color Smart estimează venituri de 4 milioane de euro, bazate pe continuarea strategiei de consolidare și dezvoltare a rețelei de showroom-uri proprii. Rețeaua de distribuție cu showroomuri ale partenerilor se va majora cu 10 locații noi.

De asemenea, compania anunță că va extinde distribuția către depozitele de materiale de construcții active din orașele mici și mijlocii ale țării. În plus, Color Smart negociază cu furnizori externi noi din segmentul materialelor pentru amenajări premium și premium plus. 

În plus, compania va oferi clienților posibilitatea să achiziționeze de la materiale și accesorii, la servicii de consultanță sau la proiecte la cheie realizate cu echipele proprii de aplicatori.



Urmărește-ne și pe Google NEWS