Cel mai nou pariu City Grill: băcănie în Centrul Vechi

Prăvălia lui Manuc, așa se numește cel mai nou pariu al investitorilor City Grill – o băcănie în centrul Capitalei cu produse tradiționale românești. Această inițiativă marchează intrarea grupului, care deține 7 branduri de cafenele și restaurante, în industria de retail. Investiția a fost de 80.000 de euro.

Spațiul, care se află în continuarea restaurantului cu același nume, emblematic pentru București, este destinat atât clienților Hanului, cât și celor aflați în căutarea de produse tradiționale românești, preparate după rețete vechi. Deschisă în continuarea Hanului lui Manuc, Prăvălia lui Manuc invită și la degustare, dispunând de 45 de locuri.

Extinderea Grupului City Grill spre zona de retail a venit ca urmare a dorinței de a pune în valoare cât mai mult clădirile istorice ale Capitalei, Restaurantul Hanul lu’ Manuc fiind una dintre acestea. Spațiul dedicat prăvăliei are o suprafață totală de 103 metri pătrați, dispuși pe trei nivele – parter, etaj și supantă, iar investiția totală în amenajarea acestuia a fost de 80.000 de euro.

Produsele sunt exclusiv românești, rețete tradiționale

Prăvălia lui Manuc vizează deopotrivă clienți turiști, dar și persoane care își doresc să cumpere local, produsele disponibile fiind exclusiv românești, produse după rețete tradiționale: gemuri, dulcețuri, mezeluri, brânzeturi, sortimente variate de zacuscă, vinuri și alte produse alcoolice.

Citește și: Grupul City Grill începe anul în forță: venituri de 7.5 milioane de euro în T1 și o berărie nouă

Proporția clienților străini la Restaurant Hanul lu’ Manuc ajunge la peste 50% pe timpul verii, conform reprezentanților City Grill. Restaurantul este un punct de atracție pentru vizitatorii aflați în căutarea locurilor emblematice ale orașului.

De asemenea, pentru clienții locali, în următoarea perioadă produsele din oferta prăvăliei vor fi disponibile și pe platformele de livrare unde se află deja Hanu’ lui Manuc. Potrivit unui sondaj comandat de Grupul City Grill anul trecut, peste 66% dintre bucureșteni sunt fani ai mâncării tradiționale românești, iar 76% dintre intervievați au comandat în restaurant astfel de specialități în ultimele trei luni.



Urmărește-ne și pe Google NEWS