CertSIGN termină 2019 cu o cifră de afaceri de 12 mil euro și încearcă să păstreze veniturile la același nivel și în 2020

Furnizorul de semnătură electronică CertSIGN a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de 12 milioane de euro, iar CEO-ul Adrian Floarea declară pentru Digital Business că încearcă să păstreze veniturile la același nivel și în 2020.

În condițiile în care criza actuală de Covid-19 a accelerat procesele de digitalizare în instituții și companiile private, iar cererea pentru soluții de semnătură digitală și munca de la distanță au explodat, declarația lui Floarea pare destul de precaută.

În contextul în care munca de acasă a devenit realitate pentru majoritatea companiilor din România, soluţiile de digitalizare au devenit și ele esenţiale pentru asigurarea continuităţii businessului. Astfel, pentru noi au crescut solicitările de certificate digitale calificate de semnătură digitală, dar și cele de soluții de arhivare electronică – Adrian Floarea, CEO CertSIGN

Cei 232 de angajați CertSIGN lucrează de acasă, unii dintre ei chiar din luna februarie când o echipă CertSIGN care a revenit din Elveția, unde primul caz de infectare cu coronavirus se înregistra cu o zi înainte, a fost trimisă să lucreze de acasă, declara Floarea într-un interviu pentru Revista Cariere.

CertSIGN a pregătit un checklist cu tipurile de soluții care pot fi folosite în această perioadă pentru munca de acasă, soluții care răspund nevoilor companiilor de continuitate a activității, de luare a deciziilor importante fără sincope, de menținere a proceselor, a volumului de vânzări și a randamentului la parametri normali.

Oferim aceste soluții fie din propriul portofoliu (certificate digitale pentru semnătură electronică, certificate digitale pentru autentificare prin VPN și certificate calificate SSL pentru securizarea site-urilor) fie prin parteneriatele pe care le avem cu alți furnizori de tehnologie și am primit solicitări de implementare – Adrian Floarea

TE-AR PUTEA INTERESA ȘI Ce venituri a avut Endava în Q2 FY 2020

CEO-ul CertSIGN a mai declarat pentru Digital Business că în această perioadă firma sa se concentrează “poate mai mult ca înainte” pe crearea de produse noi și pe dezvoltarea de noi funcționalități și aplicări pentru produse existente.

Luna trecută, CertSIGN a donat 50.000 de euro Institutului de Boli Infecţioase „Matei Balș” din București pentru achiziționarea de echipamente esențiale pentru asigurarea îngrijirii persoanelor infectate.



Urmărește-ne și pe Google NEWS

2 Replies to “CertSIGN termină 2019 cu o cifră de afaceri de 12 mil euro și încearcă să păstreze veniturile la același nivel și în 2020”

Comments are closed.