Companiile românești încep să descopere valoarea strategiilor de branding
“Ne bucurăm să descoperim că tot mai mulți antreprenori și executivi români înțeleg valoarea dată de conexiunile dintre cultura organizațională și puterea brandului, dintre o strategie de marketing bine lucrată și poziționarea companiei în piață” afirmă Anca Rarău, fondator Brandocracy – agenție de consultanță în branding și marketing strategic.
Brandocracy a anunțat recent că și-a triplat veniturile în ultimii doi ani, încheind anul 2021 cu o cifră de afaceri de 1,3 milioane de lei. Peste jumătate din cifra de afaceri din 2021 a fost generată de proiectele noi, conform reprezentanților companiei.

Brandocracy a fost lansată în 2017 de Anca Rarău, fost director de marketing în cadrul Băncii Transilvania și BCR, și lucrează cu firme precum Regina Maria, TeraPlast, Vetro Solutions, Asociația Administratorilor de Fonduri din România, ROMBAT, Trend Furniture, Salina Turda, Bosch, Oral Design Clinic, Golden Tulip Hotel, ARCADIA – Spitale și Centre Medicale, EMS Floor Group, Asociația pentru Relații cu Investitorii la Bursă din România, DigiRay, Școala Informală de IT.
În 2022, echipa Brandocracy este formată din: Anca Rarău – Brand&Marketing Strategist, Cipriana Stan – Senior Digital Strategist, Alexandru Ion – Senior Digital Designer, Georgiana Iancu – Management & Marketing Strategist, Raluca Manole – Marketing Strategist, Petruța Țuliga – Product Development Strategist, Cristina Tudose – Marketing Strategist, Cristina Căliman – Web Developer, Dana Chiorean – Marketing Strategist, Mihaela Balea – PR& Media Relations Expert și Oltea Belciuganu – Chartered Marketer.
Urmărește-ne și pe Google NEWS