Companiile ridică miza pentru retenția angajaților: experiențe de 3000 de euro la Complice.ro

Print Friendly, PDF & Email

Experiențele comandate de companii pentru inițiative de premiere, recunoaștere a meritelor sau loializare, precum și cele integrate în evenimente experiențiale inedite, au generat mai mult de jumătate din cifra de afaceri a Complice.ro pe 2023. Astfel, la nivel Q1, furnizorul de experiențe a înregistrat un revenue total de 250.000 de euro. 

În primul trimestru al anului, Complice.ro a lansat portofoliul de experiențe „Back to Office 2023”, care reunește peste 50 de soluții menite să transforme locul de muncă într-un spațiu de muncă experiențial, creativ și inspirațional, astfel încât angajații să revină cu plăcere la birou.

Experiențe de conectare pentru echipe

În primele 6 luni ale anului, Complice.ro a organizat experiențe pentru echipe cu scop de conectare și socializare atât în birou – ateliere personalizate de improvizație, degustări de cafea sau ciocolată, întâlniri cu celebrități, spectacole de improvizație, de magie ori stand-up comedy etc-, precum și în spații alternative, precum cine pe întuneric într-un atelier privat, alături de un Chef cunoscut. Toate aceste experiențe au ca scop crearea unui element de socializare cât mai memorabil pentru care angajații să-și dorească să revină la birou sau să se revadă.

„Dacă în prima parte a anului cele mai multe solicitări ale companiilor au fost pentru experiențe la birou, pe teme recurente cum ar fi săptămâna sănătății, ziua ciocolatei, ziua faptelor bune sau experiențe gândite special pentru un anumit moment, în a doua parte anului, pregătim cu precădere experiențe pentru evenimente și teambuilding-uri”

Oana Pascu, fondator Complice.ro.

Astfel, acțiunile inedite și antrenante de tip treasure hunt, indiferent de locație, în orașe, parcuri sau păduri, alături de activități creative de construit în echipă rămân experiențele vedetă pe segmentul corporate. Acestea sunt integrate în special în teambuilding-uri, pentru aducerea oamenilor împreună și creșterea coeziunii în echipă.

A crescut numărul de eveniment, a scăzut cel de cadouri

„Comenzile de cadouri pentru angajați, cu ocazia sărbătorilor de primăvară, 1, 8 martie și Paște, au scăzut ușor comparativ cu martie-aprilie 2022. În schimb, anul acesta înregistrăm o creștere semnificativă a numărului de evenimente și vorbim aici de conferințe de vânzări, all hands sau kick off-uri, teambuilding-uri, evenimente pentru parteneri, dar și experiențe la birou.” adaugă Oana Pascu.

Valoarea medie a pachetelor de experiențe alese de companii în primul semestru al anului s-a situat în jurul a 3000 euro, în creștere cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut.



Urmărește-ne și pe Google NEWS