Coronavirus: după Google și Twitter, și Microsoft le recomandă angajaților să lucreze de acasă

Print Friendly, PDF & Email

Microsoft încurajează angajații din două zone afectate de coronavirus, zona Puget Sound din Washington, unde se află sediul central Microsoft și Bay Area din California, să lucreze de acasă pentru următoarele săptămâni. Alți doi giganți din tehnologie, Google și Twitter, au adoptat astfel de măsuri de precauție.

La nivel internațional, mai multe companii le-au transmis angajaților să evite, de asemenea, participarea la conferințe și au amânat sau anulat mai multe evenimente. Conform datelor Organizației Mondiale a Sănptății, peste 93.000 de persoane au fost infectate cu coronavirus .

Angajații Microsoft care trebuie să fie la fața locului, cum ar fi cei care lucrează în centrele de date, ar trebui să meargă la muncă ca de obicei, cu excepția celor care au peste 60 de ani, femeile însărcinate sau cei care suferă de afecțiuni, menționeză vicepreședintele Microsoft Kurt DelBene pe blog.

CITEȘTE ȘI Cloud-ul înghite bucăți mari din bugetele de IT ale marilor companii – și nu are de gând să se oprească

Mai mult, compania le recomandă angajaților să-și anuleze toate călătoriile în interes de serviu care nu sunt absolut necesare în zonele afectate de coronavirus.

Circa 54.000 de angajați, dintr-un total de 151.000 de specialiști Microsoft la nivel global, lucrau în sediul din Puget Sound la finalul anului 2019.

La începutul acestei săptămâni, Microsoft a anunțat anularea unei conferințe ce urma să se desfășoare în Puget Sound la sfârșitul acestei luni. Facebook și Google au anulat conferințele pentru dezvoltatori care au fost programate anterior. Miercuri, compania de software pentru videoconferințe Zoom a declarat că le-a transmis angajaților din sediul său din San Francisco să lucreze de acasă. Luni, Twitter, cu sediul în San Francisco, le-a recomandat angajaților să lucreze de acasă dacă pot.



Urmărește-ne și pe Google NEWS