Courtyard by Marriott Floreasca: 80% dintre clienți sunt din zona de business

Print Friendly, PDF & Email

Hotelul de corporatiști Courtyard by Marriott, deschis în cartierul Floreasca în luna octombrie anul trecut – vezi aici imagini cu interiorul – a anunțat recent că a avut un grad mediu de ocupare de 40% în primele 3 luni. Pentru 2020, reprezentanții hotelului vizează un grade de ocupare de 65%, cu vârfuri spre mijlocul săptămânii, când tinde să fie fully booked.

Reprezentanții hotelului se declară mulțumiți, ținând cont de locația și profilul hotelului, dar și de perioada în care a fost lansat, aceasta cuprinzând și luna decembrie în care s-a înregistrat o scădere organică a numărului vizitatorilor. Courtyard by Marriott din Floreasca este destinat în principal oamenilor care călătoresc în interes de afaceri, din acest motiv sejurul mediu este de 2 zile.

Serviciile de cazare în cele 259 camere ale hotelului Courtyard by Marriott din Floreasca au generat anul trecut 80% din cifra de afaceri a hotelului, în timp ce restul de 20% reprezintă veniturile restaurantului cu filozofie nordică SOLT Dining și venituri din evenimente desfășurate în cele 7 săli de conferință ale hotelului. Prețul mediu pentru o noapte de cazare a fost de peste 80 euro.

Specificul zonei și al clienților confirmă gradul de ocupare mai ridicat din timpul săptămânii și mai redus în weekend, însă și pe acest segment tendința este de creștere. O categorie de clienți care începe să capete constanță o reprezintă și cea a celor care se cazează la Courtyard Floreasca pentru relaxare, deși sunt rezidenți în țară sau chiar în oraș, spun reprezentanții Courtyard.

Courtyard by Marriott din Floreasca, operat de lituanienii de la Apex

Hotelul este administrat de Apex Alliance, companie lituaniană de servicii de management hotelier. Investiția în hotelul din Floreasca s-a ridicat la 22.5 milioane de euro, iar construcția a durat 3 ani.

Apex operează mai multe branduri hoteliere la nivel global, printre care Hilton, Marriott, Accorhotels. Lituanienii dețin și hotelul Hilton Garden Inn de lângă BNR, dar și Hilton Bucharest Airport, primul hotel deschis în incinta unui aeroport din România, aflat la 150 de metri de terminalul Plecări al Aeroportului Henri Coandă.

De asemenea, anul acesta, Apex va mai deschide două hoteluri – Moxy – un hotel destinat segmentului tânăr de clienți – și Autograph – un hotel de lux, de 5 stele. Ambele se află în Centrul Vechi al Capitalei și reprezintă, deocamdată, singurele investiții imobiliare în curs de finalizare ale Apex pe piața din România.





Urmărește-ne și pe Google NEWS