CRM-ul germanilor de la CAS primește calificativul “foarte bun” într-o analiză Trovarit
CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit, derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se peste media pieţei la toate cele 24 criterii de analiză.
Studiul CRM în practică, ajuns la cea de a cincea ediţie, examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestora în business. Soluţia CAS genesis World a primit cele mai bune evaluări pentru capacitatea de customizare, nivelul de funcţionalităţi potrivite unui IMM, formulare şi rapoarte, servicii de suport şi calitatea partenerilor de implementare.
CITEȘTE ȘI Experience Management (XM), noul buzzword de care companiile trebuie să țină cont
Studiul a acoperit o gamă extinsă de soluţii, disponibile atât prin licenţiere tradiţională (62%), cât şi prin abonament, dintre care 22% livrate din cloud public.
Ne bucură poziţionarea CAS Genesis World peste media pieţei, deoarece acest scor arată nivelul de încredere pe care clienţii în au în soluţiile şi serviciile noastre. Respondenţii au apreciat în egală măsură funcţionalităţile sistemului, dar şi calitatea serviciilor de implementare, adică efortul depus de partenerii CAS. Suntem într-o piaţă foarte dinamică şi, pentru a ne menţine în top, investim în inovaţie şi servicii. Obiectivul nostru este să ne diferențiem prin integrarea unui nivel superior de Inteligenţă Artificială în CAS genesis World, precum şi prin rafinarea metodologiilor de implementare şi a serviciilor de suport oferite, pe oricare dintre piețele unde activăm – Mircea Prelipceanu, Head of Internaţional Sales, CAS Software
Studiul mai surprinde şi beneficiile generale pe care utilizarea unui CRM le aduce în economia modernă. Astfel 72% dintre participanți au indicat că sistemele CRM contribuie la îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii şi creşterea satisfacţiei, iar 40% afirmă că îi ajută la câştigarea de clienți noi.
Pentru 51% dintre cei chestionați, beneficiile CRM constau în urmărirea istoricului şi obţinerea de rapoarte uzuale foarte relevante, iar 44% apreciază accesul rapid şi simplu la informaţii despre clienţi. Concluzia generală a studiului este că majoritatea utilizatorilor sunt mulţumiţi de sistemele CRM contractate, 92% utilizând în mod curent aceste soluţii pentru administrarea datelor şi relaţiilro cu clienţii.
Trovarit este o companie de anliză cu sediul în Germania, studiul “CRM în practică” este disponibil la AICI
Urmărește-ne și pe Google NEWS