Cum faci 1 MIL Euro din experiențe online pentru angajați
Exploratist, agenție de employee experience anunțăcă a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, prag ce marchează revenirea peste nivelul pre-pandemic (2019).
Verticala de business care a generat cel mai mare volum din afaceri (50%) a fost segmentul evenimentelor corporate digitale, menționează compania. Proiectele de comunicare internă au reprezentat 30%, cele de employer branding intern și extern – 15%, în timp ce proiectele legate de learning & development au reprezentat 5% din cifra de afaceri a Exploratist. Cei mai activi clienți au fost companiile IT&C (40%), cele din sectorul financiar (30%) și FMCG (30%).
Tendințele arată că, dacă 2021 a fost anul demisiilor, 2022 va fi anul retenției, pe fondul concurenței tot mai mari între companii pentru angajați de top. Astfel, conform studiilor, bugetele dedicate inițiativelor de employer branding și strategiilor de recrutare au crescut în 2021 cu peste 10% față de 2020 și trendul se menține și în 2022.

Interviu Silviu Petran, Exploratist, despre piața muncii în 2021 din perspectiva programelor de formare și dezvoltare
Piața muncii în 2021 este complet diferită de ce am văzut în anii trecuți. Și nu doar prin prisma faptului că munca remote continuă să fie o realitate, ci și prin faptul că procesele din interiorul companiilor s-au schimbat. Și cu o dinamică accelerată a industriilor, parte pe fondul digitalizării, nevoia de a continua implementarea […]
Urmărește-ne și pe Google NEWS