Cum vrea un startup să aducă achiziția de asigurări mai aproape de români: magazinele de proximitate

Startup-ul românesc de insurtech XIGA, în colaborare cu furnizorul de echipamente fiscale Danubius Exim și compania LIFE IS HARD, anunță lansarea unui proiect care facilitează accesul la asigurări prin intermediul caselor de marcat. În cadrul unui program pilot, clienții vor putea achiziționa polițe de asigurare RCA direct din magazinele de proximitate dotate cu casele de marcat DATECS BlueCash-50, distribuite de Danubius Exim. Soluția oferită de XIGA permite introducerea datelor vehiculului și ale proprietarului în terminalul fiscal, iar clienții primesc oferte de la mai mulți asiguratori, putând alege și plăti direct în locație.

Proiectul reprezintă o inițiativă importantă de democratizare a accesului la asigurări, vizând extinderea serviciilor financiare în comunitățile mai mici, unde accesul la astfel de servicii este adesea limitat. LIFE IS HARD, deținător a 10% din XIGA prin LIH Ventures, contribuie la dezvoltarea și implementarea soluției tehnice, facilitând conectivitatea și utilizarea aplicației XIGA pe echipamentele fiscale.

Obiectivul nostru este să creștem accesul la asigurări în comunități locale, oferind soluții simple pentru clienții care nu sunt familiarizați cu tehnologia digitală. Serviciul nostru de last mile delivery vine cu asistență umană direct în magazine, pentru a simplifica achiziția asigurărilor”, a declarat George Oprea, fondatorul XIGA.

Cu peste 8.000 de dispozitive DATECS BlueCash-50 deja instalate în România, proiectul oferă comercianților oportunitatea de a genera venituri suplimentare din vânzarea de produse financiare. „Această inițiativă oferă un avantaj competitiv pentru comercianți, permițându-le să adauge servicii suplimentare pe lângă vânzarea de produse tradiționale”, a afirmat Velin Ganev, CEO Danubius Exim.

Proiectul este susținut și de Transilvania Broker, unul dintre cei mai mari brokeri de asigurări din România, care oferă prin XIGA soluțiile de asigurare pentru acest program. „Parteneriatul nostru cu XIGA și LIFE IS HARD marchează o schimbare în modul în care clienții pot accesa asigurări, oferind o experiență mai simplă și accesibilă”, a subliniat Gabriel Login, membru al Consiliului de Administrație al Transilvania Broker. Acest proiect aduce o soluție inovatoare pe piața de retail din România, contribuind la digitalizarea și diversificarea serviciilor oferite în magazinele de proximitate.



Urmărește-ne și pe Google NEWS