Deliveroo, aplicația de comandat mâncare, se retrage din Germania fără să ofere explicații

Print Friendly, PDF & Email

Deliveroo, un startup londonez cu operațiuni în 12 țări, și-a anunțat prin email clienții și partenerii că își va închide operațiunile din Germania începând cu 16 august. În emailul trimis, firma nu a detaliat motivele exitului.

Un reprezentant al companiei a declarat, însă, că firma își va concentra eforturile și investițiile pe alte piețe din Europa și Asia și că nu exclude întoarcerea pe piața geramană în viitor. Deliveroo, care livrează în 200 de orașe din 12 țări, avea în Germania 1.100 de livratori parteneri care preluau comenzi de la peste 2.000 de restaurante.

Livratorii au primit un alt mesaj separat în care erau anunțați că vor primi salarii compansatorii în două tranșe, echivalentul a 10 zile, respectiv 2 săptămâni de lucru, dar și alte datorii pe care firma le are față de aceștia.

Deliveroo a primit o finanțare în valoarea de 575 milioane de euro din partea Amazon, care și-a închis propriul serviciu de livrare de mâncare.

Rivalul Takeaway nu poate să se bucure, aplicația olandeză rămânând cel mai mare jucător pe piața de livrare de mâcare din Germania, evaluată la 6.8 miliarde de euro. Takeaway a achiziționat în decembrie anul trecut divizia germană a Delivery Hero, după o tranzacție în valoare de 930 de milioane de euro.

Grupul Delivery Hero a cumpărat la finalul lui 2016 foodpanda, cu operațiuni și în România.



Urmărește-ne și pe Google NEWS