dEpurtat.ro: afaceri de 4,2 mil euro în 2020

Retailerul de încălțăminte dEpurtat anunță că a încheiat anul 2020 cu venituri de 4,2 milioane de euro (similar cu 2019) 15% provenind din vânzările online. 2020 a schimbat ponderea veniturilor ce generează cifra de afaceri a brandului: dacă la începutului anului trecut cele două magazine offline se aflau în plină ascensiune, generând 20% din veniturile companiei, la finalul lui 2020, ponderea acestora s-a redus la 5%, pe fondul schimbărilor din contextul pandemic.

CITEȘTE ȘI Clujenii de la Captain Bean vor 50 de locații noi în 2021

Conform reprezentanților companiei, dEpurtat.ro înregistează o medie de peste 800 de comenzi în fiecare zi. Valoarea medie a coșului de cumpărături a scăzut de la 140 de lei în 2019 la 120 de lei în 2020, pe fondul unui comportament de consum marcat de prudență, remarcat la nivelul intregii piețe de fashion. Numărul clienților care au plasat comenzi de încălțăminte pentru femei prin magazinul online dEpurtat.ro a crescut însă în 2020 cu peste 25% față de 2019.

Cele mai multe achiziții au fost pentru colecțiile sport și casual, iar cele mai dinamice orașe din punct de vedere al comenzilor au fost București, Cluj-Napoca, Timișoara, Constanța și Iași.

Fiind un magazin cu prețuri mici, foarte accesibile, știam ca nu o sa fim afectați pe termen lung, din contră, am realizat că o sa câștigăm cotă de piață din segmentul medium-premium. În luna octombrie deja înregistram creșteri față de anul anterior, iar la nivelul întregului an numărul clienților a crescut, încurajând o dinamică pozitivă care se menține și în acest început de an – Nicolae Slav, fondator și manager general dEpurtat.ro

Nicolae Slav_CEO_dEpurtat
Nicolae Slav – CEO dEpurtat

dEpurtat se extinde în Grecia și Ungaria

După ce a intrat pe piața din Bulgaria în ianuarie 2020, începând cu luna aprilie a acestui an dEpurtat.ro își extinde operațiunile în Grecia și Ungaria, unde vor fi prezenți online cu un portofoliu de peste 35.000 modele de încălțăminte dedicate exclusiv femeilor.

Dezvoltarea regională pe cele două piețe face parte dintr-un plan mai amplu de investiții planificate de retailerul de încălțăminte, al căror scop este optimizarea operațională a afacerii. Bugetul total alocat pentru aceste investiții se ridică la peste 2 milioane de euro, iar proiectul se desfășoară în perioada 2020-2022.

Prin optimizarea permanentă a fluxurilor operaționale, de achiziții și desfacere, dEpurtat.ro își propune să continue să susțină prețuri accesibile pentru un stoc permanent de peste 35.000 modele de încălțăminte pentru femei.



Urmărește-ne și pe Google NEWS

One Reply to “dEpurtat.ro: afaceri de 4,2 mil euro în 2020”

Comments are closed.