eMag intră puternic pe piața cosmeticelor. Ce așteptări de revenue are

Peste un milion de români cumpără anual produse cosmetice de la eMAG, dintre care 30% revin lunar, arată datele eMag, care a anunțat recent lansarea unui spațiu dedicat acestui segment. Totodată, potrivit firmei de cercetare de piață Cegedim, în prima jumătate a acestui an, piața produselor dermato-cosmetice a crescut cu peste 32% din punctul de vedere al vânzărilor, iar din punctul de vedere al volumelor cu 20%.

Consumatorii se arată tot mai preocupați de sănătate și îngrijire personală și au devenit tot mai informați cu privire la caracteristicile produselor dermato-cosmetice de calitate. Am observat astfel o creștere a interesului pentru produsele aflate la intersecția dintre frumusețe și sănătate, care pot fi folosite de întreaga familie, susțin reprezentanții eMAG.

Cu eMAG Dermato Shop ne propunem să ușurăm experiența de cumpărare a oamenilor astfel încât să îi ajutăm să găsească rapid, într-un singur loc, un întreg univers de produse pentru toate nevoile. Am simplificat astfel căutarea și am extins, în același timp, oferta la peste 3.000 de produse cu aportul unor branduri de top din industrie, dar și cu sprijinul partenerilor noștri din Marketplace.

Stejara Pircan, Senior VP eMAG România.

„Astăzi, peste 2 miliarde de oameni din lume se confruntă cu probleme ale pielii. În același timp, felul în care arătăm este din ce în ce mai important. Vorbim însă de o frumusețe durabilă, obținută prin sănătatea pielii. În această lume complexă și din ce în ce mai exigentă, brandurile noastre dermatologice joacă un rol esențial: pe de o parte, de a răspunde patologiilor pielii aflate în creștere, iar pe de altă parte, de a răspunde nevoilor crescute de frumusețe,” a spus Claudia Florea, General Manager, L’Oreal Dermatological Beauty Romania.

Pierre Fabre, pe dermato-shopul eMAG

„Potrivit studiilor noastre, 35% dintre consumatori achiziționează produse de beauty și îngrijire personală și din mediul online, astfel că este important să le putem oferi consumatorilor o experiență online cât mai apropiată de mediul în care se găsesc de obicei produsele Pierre Fabre. Scopul nostru este să continuăm dezvoltarea acestei platforme alături de eMAG, axându-ne pe partea de expertiză și recomandări specifice categoriei dermato și produselor Pierre Fabre, un pionier al categoriei și un producător de încredere de peste 20 de ani,” a adăugat Raluca Bereanda, Country Director OTC & Consumer HealthCare MagnaPharm, reprezentant al produselor Pierre Fabre.

Foto: Pexels.com



Urmărește-ne și pe Google NEWS