Endava a digitalizat gratuit activitatea a trei ONG-uri din România

Endava, compania de software britanică prezentă pe piața locală cu șapte centre de livrare, a dezvoltat o serie de parteneriate pentru digitalizarea activității a trei dintre cele mai importante organizații non-profit din România, prin intermediul echipelor aflate în centrul de livrare din București. Endava a mai contribuit în trecut la dezvoltarea unor proiecte pro-bono, printre care și Via Transilvanica, drumul care unește regiunile istorice ale României, pentru care a realizat platforma web și aplicația de mobil.

În cazul Fundației Hope and Homes for Children și Asociației Magic, Endava a inițiat integrarea diverselor surse de donație (sms, card bancar, site-uri de profil, e-shop-uri) într-o singură platformă cloud, Salesforce, cu ajutorul căreia, cele 2 ONG-uri au la dispoziție într-o sigură aplicație, informații multiple despre donatori, volunatari, sponsori. Echipa Salesforce din Endava a ajutat la configurarea aplicației, cele două asociații, maximizând astfel beneficiile platformei.

În ceea ce privește colaborarea cu Organizația Umanitară CONCORDIA, Endava a construit o aplicație bazată pe serviciile AWS (Amazon Web Services) care permite managementul unor procese pedagogice complexe pentru implementarea unor programe educaționale vocaționale. Această soluție permite adaptarea și extinderea proiectelor asociației în mediul online.

Dezvoltarea acestor colaborări pro-bono pe termen lung a fost în cazul nostru naturală, mai ales că știam activitatea lor și colaborasem anterior cu unele dintre ele pentru diferite programe. Vom continua să dezvoltăm această direcție, pentru a ușura munca extraordinară depusă de aceste organizații și a le permite să se concentreze pe a face și mai mult bine pentru societate – Roxana Cîrcu, Delivery Unit Manager Endava București

Proiectele de digitalizare pentru cele trei organizații vor continua cu implementarea unor module suplimentare care să permită automatizarea campaniilor desfășurate, interpretarea datelor și îmbunătățirea permanentă a comunicării cu toate categoriile implicate: beneficiari, voluntari și donatori.

Într-o perioadă în care programele de strângere de fonduri se desfășoară mai dificil, odată cu implementare plăților recurente și a unor automatizări în campanii, am văzut o creștere a numărului de donatori cu 31%, iar încasările, din donațiile prin card bancar au crescut cu 142%. Pentru a pune aceste rezultate în perspectivă, doar datorită lor, am prevenit separarea de familie, în doar 5 luni, a 42 de copii. Plecând de la premisa că donatorii recurenți de acum ne vor rămâne alături până la final de an, estimăm că vom putea preveni separarea altor 91 copii de familiile lor – Robert Ion, Director of Fundraising Strategy la Fundația Hope and Homes for Children

Toate proiectele de digitalizare ale celor trei organizații non-profit sunt implementate de către echipele de analiză de business, dezvoltare software și integrare a unor componente CRM din centrul de livrare Endava din București și sunt inițiative pro-bono.