EXPLOZIE de magazine online noi în aprilie

Starea de urgență a dat un boost pieței de e-commerce, cel puțin pentru MerchantPro, platformă locală SaaS de e-commerce cu afaceri de 500.000 de euro în 2019, care menționează într-un comunicat de presă că a înregistrat o creștere cu 300% a numărului de magazine online noi în luna aprilie.

Firma a lansat la finalul lunii martie inițiativa Oxigen prin e-Commerce“, prin care susține comercianții cu afaceri offline, puternic afectați de restricțiile impuse de autorități. Aceștia sunt asistați de specialiști pentru lansarea rapidă a unui magazin online complet funcțional pe platforma MerchantPro, cunoscută până recent ca ShopMania BIZ.

Noua integrare cu eMag Marketplace, soluția de interconectare și gestiune de tip multi-warehouse, modulul de sincronizare și administrare multi-store sau noile automatizări pentru crearea de oferte promoționale sunt câteva dintre soluțiile pe care le-am introdus recent pentru a eficientiza administrarea afacerii pentru comercianți, inclusiv pentru cei care administrează și un business offline în paralel și pentru a optimiza experiența pentru clienții acestora – Arthur Radulescu, Fondator ShopMania Net, compania care administrează MerchantPro

Se pare că românii s-au gândit că perioada de izolare este un moment bun de a-ți renova casa, având în vedere că unele dintre cele mai active segmente de magaine online au fost cele de mobilă, bricolaj și decorațiuni! MerchantPro a înregistrat o creștere și pentru noi magazine online de articole vestimentare și de înfrumusețare, sport și hobby.

Magazine online = “tratamentul” pieței de fashion

Online-ul avea o pondere de 10% în piața locală de fashion înainte de criza Covid-19. Odată cu închiderea mall-urilor și a magazinelor stradale, consumatorii s-au mutat online. Într-un interviu acordat ZF.ro, Robert Berza, directorul general al Fashion Days, unul dintre cele mai mari magazine online de fashion din România, estimează că online-ul va genera 57% din total vânzărilor din acest segment în al doilea trimestru al acestui an.

Berza a mai menționat că vânzările au scăzut în a doua jumătate a lunii martie, dar au revenit rapid pe creștere în aprilie. E de înțeles, la instaurarea stării de urgență numai la haine nu se gândeau oamenii, iar când au realizat că aceasta va dura o perioadă bună de timp, s-au hotărât să își petreacă izolarea în haine noi (!!!).

Studiu: 85% dintre clienții magazinelor de fashion consideră Customer Service cel mai important aspect din experiența de consumator

 

 



Urmărește-ne și pe Google NEWS