Firmele au alocat mai mulți bani pe experiențele angajaților în 2023

Preocupate peste măsură de bunăstarea angajaților, pe lângă investițiile în transformarea birourilor în spații flexibile de lucru, companiile au alocat sume mai mari în 2023 și pe experiențele oferite salariaților. Conform reprezentanților Complice.ro, numărul de companii care au ales experiențele în strategia de recompensare, retenție și motivare a angajaților a crescut cu peste 20%, iar valoarea medie a comenzilor corporate a crescut de peste 2 ori până la 4500 Euro. Cele mai multe solicitări au venit de la companii din domeniile IT, retail si industrii creative, iar 80% dintre comenzi provin de la clienți recurenți.

„Tendințele în muncă pentru 2024, conform studiilor și rapoartelor lansate la sfârșitul anului 2023, arată că ne aflăm într-un moment de cotitură pentru redefinirea relației cu munca. Cultura organizațională intră pentru prima dată în Topul Priorităților în HR, direct pe locul 2. Aducerea oamenilor împreună, apropierea de valorile companiei, creșterea gradului de apartenență devin mai importante ca oricând”, spune Oana Pascu, fondator Complice.ro.

La nivelul activității, reprezentanții Complice menționează că în 2023 s-a simțit nevoia tot mai stringentă a companiilor de a crea contextul pentru a aduce oamenii împreună, de multe ori chiar la birou. A fost anul cu cele mai multe evenimente corporate cu componente experiențiale: teambuilding-uri, lansări, aniversări, ateliere creative, evenimente tematice pentru angajați sau parteneri. 

Cele mai alese experiențe de grup, în 2023 rămân acțiunile inedite și antrenante de treasure hunt în orașe, parcuri sau păduri, activitățile creative de construit în echipă, atelierele de cupaje ori degustările private în echipă, toate având ca obiectiv conectarea oamenilor și stimularea creativității.

Complice a avut anul trecut o cifră de afaceri de 850.000 euro, dublu față de anul precedent, dinamica pozitivă datorându-se, potrivit reprezentanților, segmentului corporate, unde Complice.ro marchează cel mai bun an de până acum. Pe segmentul rezidențial Complice.ro a înregistrat o creștere cu 50% a numărului de clienți. Experiența „zbor într-un simulator Boeing” a dominat în 2023 topul celor mai alese experiențe de către clienții Complice persoane fizice.



Urmărește-ne și pe Google NEWS