Floria.ro recrutează florării de stradă în rețeaua națională de parteneri

Print Friendly, PDF & Email

Platforma online Floria.ro, care a încheiat anul 2019 cu venituri de 7.8 milioane de lei, în creștere cu peste 20% față de 2018, întinde o mână de ajutor florăriilor offline afectate de criza COVID-19. Industria floristică se numără printre cele mai afectate de actualul context socio-economic. Multe florării care activează exclusiv în offline au fost nevoite să închidă, în urma reducerii vânzărilor, odată cu distanțarea socială impusă de Guvern.

CITEȘTE ȘI REACȚIA LUI Antonio Eram, Netopia: E o perioadă de maximă vulnerabilitate în rândul populației, iar unii încearcă să profite de această situație

Florăriile din stradă se pot înscrie în rețeaua de parteneri Floria.ro, care numără 110 florării offline în toată țara, și pot beneficia de infrastructura online completă și comenzi de buchete de flori cu livrare, preluate prin platforma Floria.ro. Pe lângă măsurile evidente, de distanțare socială, care au un impact direct asupra numărului de clienți, floriștii trebuie să facă față și altor provocări, de la aprovizionarea limitată, până la reorganizarea activității și menținerea fluxului de comenzi în condițiile lipsei unui magazin online, sau posibilității de a face plata altfel decât cash.

O parte din cererea acoperită de florăriile fizice a migrat către comenzi cu livrare. Din păcate, la nivel de piață, foarte puține florării – aproximativ 20%, aflate mai ales în orașe mari –  au și prezență proprie în online, iar tranzitia din offline către online nu se poate face la fel de rapid ca în cazul altor business-uri, dat fiind specificul și perisabilitatea produselor. În acest context, am decis să extindem rețeaua de parteneri, încercând astfel să mai scădem din presiunea la care sunt supuse florăriile locale și venind totodată în sprijinul clienților care ne solicită pentru comenzi în toată țara, a declarat – Marina Popescu, director general Floria.ro

Partenerii Floria.ro beneficiază de poziționarea premium a platformei la nivel de piață, de o infrastructură solidă, de sistemul de plată a comenzilor – exclusiv online, care asigură astfel și livrarea contactless, în condiții de siguranță. Floria.ro livreaza în 2 ore de la confirmarea comenzii oriunde în țară, prin intermediul partenerilor. Orașele în care cererea depășește uneori posibilitatea de livrare sunt Călărași, Slobozia, Roman, Focșani, Slatina și Târgu Jiu.

La nivel de grup, Floria raportează o cifră de afaceri pentru anul trecut de 30.5 milioane de lei, în creștere cu 38% față de 2018. VEZI ce a influențat decisiv creșterea cifrei de afaceri a grupului în 2019.

 



Urmărește-ne și pe Google NEWS

2 Replies to “Floria.ro recrutează florării de stradă în rețeaua națională de parteneri”

Comments are closed.