foodpanda introduce: comanda de grup, tips pentru livrator, recompense pentru utilizatori
Platforma de comenzi și livrări rapide foodpanda România anunță integrarea unor noi funcționalități în aplicație: comanda de grup, ce permite opțiunea ca mai mulți utilizatori să se alăture aceleiași comenzi, tips pentru livrator – posibilitatea de a oferi bacșis pentru livratori direct din aplicație, dar și secțiunea de recompense (rewards) pentru utilizatori.
Funcționalitatea comandă de grup poate fi accesată din pagina dedicată fiecărui restaurant listat în cadrul platformei, prin butonul Începe comanda de grup. Ulterior, utilizatorul care inițiază comanda de grup trimite link-ul generat de platformă colegilor de birou sau prietenilor invitându-i să se alăture grupului de comandă. Astfel, fiecare persoană își poate adăuga preparatele preferate în coșul grupului înainte de check-out. După plasarea comenzii, funcționalitatea oferă un rezumat cu totalul de plată al fiecărui utilizator pentru produsele pe care acesta le-a comandat independent.
VEZI ȘI 10 lucruri pe care nu te aștepți să le vezi la SAS Global Forum 2021
Potrivit reprezentanților companiei, opțiunea de comandă de grup este disponibilă doar pentru comanda în cadrul aceluiași restaurant și nu există un număr maxim de persoane care se pot alătura unei comenzi. Dintre aplicațiile de food delivery care reunesc oferta mai multor restaurante, foodpanda este singura platformă de pe piața locală care are disponibilă această opțiune în prezent.
În ceea ce privește funcționalitatea tips pentru livrator, aceasta este activă pentru comenzile achitate online de la restaurantele și magazinele care livrează prin flota de livratori foodpanda. Suma pe care utilizatorii o pot oferi bacșiș livratorilor pornește de la 3 lei și nu are o limită maximă, putând fi setată din pagina de Checkout a comenzii.
Totodată, compania a lansat și secțiunea de rewards (recompense) în aplicația mobilă a platformei, parte din programul de fidelitate desfășurat de foodpanda, cu o componentă de gamificare. Astfel, cu fiecare comandă plasată, utilizatorii câștigă puncte în baza insignelor acumulate (de exemplu: insigna shopaholic pentru 2 comenzi din categoria shops sau insigna cashless pro pentru 2 comenzi cu plata online). Ulterior, aceste puncte pot fi transforma în vouchere valorice garantate din Magazinul de recompense al aplicației.
Urmărește-ne și pe Google NEWS