Fuziune pe piața locală de logistică: Altexpress integrează Logystec. Target de 5 Mil Euro venituri în urmatorii trei ani

Print Friendly, PDF & Email

Altexpress și Logystec, două companii recunoscute în sectorul logistic, au anunțat recent finalizarea procesului de fuziune. Potrivit comunicatului remis redacției, această operațiune strategică este menită să consolideze prezența pe piață și să extindă oferta de servicii eFulfillment atât în România, cât și la nivel internațional. Conducerea noii entități este asigurată de Maher Tarazi și Alexandra Turcu, profesioniști cu experiență în domeniu.

Altexpress a înregistrat o scădere de 5% a cifrei de afaceri în 2022, comparativ cu anul precedent, respectiv 8 milioane de lei, conform datelor disponibile pe portalul Ministerului de Finanțe. De asemenea, profitul firmei a scăzut cu 93% în aceeași perioadă, ajungând la 14800 lei.

În același timp, Logystec (RO SYSTEC GROUP SRL), a raportat un avans de peste 110% a cifrei de afaceri în 2022, ajungând la 4.8 milioane de lei și un profit net de 654000 lei, creștere de 394% față de anul precedent.

Prin această fuziune, companiile își propun să genereze o cifră de afaceri de 5 milioane de euro până la sfârșitul anului 2026, având o estimare de peste 3 milioane de euro pentru primul an după unificare. A fost planificată o investiție inițială de 100.000 de euro destinată îmbunătățirii tehnologice, de marketing și logistică, în scopul de a îmbunătăți și extinde serviciile oferite.

Alexandra Turcu, anterior la Logystec, va ocupa poziția de Chief Commercial Officer și Partener în cadrul Altexpress. Această fuziune marchează integrarea resurselor și expertizei ambelor firme, cu scopul de a oferi soluții de eFulfillment B2B și B2B2C îmbunătățite, susținând astfel peste 33.000 de consumatori și peste 3.000 de clienți business, se arată în comunicat.

Noua entitate combinată își propune să aducă inovații în industria logistică, valorificând infrastructura existentă și tehnologiile avansate pentru a oferi servicii de înaltă calitate și eficiență operațională. Această inițiativă strategică semnalează un angajament puternic față de creșterea și dezvoltarea continuă în domeniul logistic, punând bazele pentru un viitor promițător în serviciile de eFulfillment.



Urmărește-ne și pe Google NEWS