Grupul City Grill: 2.5 milioane Euro pentru modernizarea restaurantelor Buongiorno
Grupul de restaurante City Grill, unul dintre cei mai puternici jucători autohtoni din industria HoReCa, anunță finalizarea unei investiții de aproape 2.5 milioane Euro în modernizarea restaurantelor din rețeaua Buongiorno.Italian. Proiectul de reamenajare și modernizare a fost demarat în 2019, având ca scop îmbunătățirea experienței clienților și consolidarea poziției Buongiorno ca destinație preferată pentru preparate cu specific italian.
Cele trei restaurante incluse în proiectul de modernizare sunt Buongiorno Italian Primăverii, reamenajat în 2019, cu o investiție de 600.000, Buongiorno Italian Victoriei, în 2021, unde investiția s-a ridicat la peste 1.400.000 Euro și Buongiorno Italian Băneasa, care urmează a fi redeschis în luna august 2023, după o investiție de 400.000 Euro.
Un nou chef și un refresh al meniului
Investiția în modernizarea brandului a presupus, pe lângă reamenajarea restaurantelor, și un rebranding, o schimbare de direcție în comunicare și un refresh al meniului, alături de Chef Alex Ilinca, chef cu experiență în restaurante cu trei stele Michelin.
Imediat ce am redeschis Buongiorno Primăverii, în 2019, efectul pozitiv s-a simțit în cifra de afaceri, mai ales datorită creșterii gradului de ocupare de seară, care a ajuns la peste care a ajuns aproape de 100%. Planul era ca în maxim un an să le aliniem și pe celelalte, dar pandemia ne-a forțat să amânăm această investiție. În 2021 am reluat lucrările la Buongiorno Victoriei, iar restaurantul din Băneasa Shopping City va fi gata până la finalul verii.
Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.
Cei 3 factori care au adus succesul
Investiția în valoare totală de peste 2.5 milioane de euro a fost redirecționată către actualizarea și modernizarea designului interior, confort, rebranding, dar și extinderea meniului prin aducerea în echipă a unui Chef de elită, cu experiență internațională în bucătăria italiană.
„Am început colaborarea cu Alex Ilinca, experiența lui de 12 ani din Italia fiind un atu foarte important. El a adus un suflu nou meniului și proceselor. Iar astăzi, Buongiorno Italian este un brand fresh, actual, versatil, un loc în care să te simți bine în orice formulă -pentru o întâlnire business, cu prietenii sau familia, la mic dejun, prânz sau cină”, spune Daniel Mischie.
Bonul mediu în restaurantele Buongiorno se situează la 160 lei, respectiv 66 lei/ client.
Urmărește-ne și pe Google NEWS