Grupul City Grill raportează afaceri de 90 mil lei în S1/2019

Print Friendly, PDF & Email

Grupul City Grill, care operează șapte branduri de restaurante în București, a încheiat prima jumătate a anului 2019 în creștere. Acesta a înregistrat o cifră de afaceri de 90 milioane de lei (19 milioane de euro), cu 11% mai mare față de perioada similară a anului precedent. Grupul estimează atingerea pragului de 5 milioane de clienți până la finalul anului.

Conform reprezentanții City Grill, evoluția este una organiză și se bazează pe atitudinea pozitivă de consum a clienților, care a dus la o creștere de 10% a bonului mediu, și pe investițiile în tehnologie ce au dus la o eficientizare a serviciilor oferite.

De asemenea, programul de fidelitate Out4Food, care a depășit 120.000 membri, rămâne un indicator de performanță, iar clienții acestuia generează 40% din cifra de afaceri, revenind în medie în restaurantele grupului de 2,5 ori/lună.

Am fost avantajați în prima jumătate a anului și de vremea bună, care ne-a ajutat să deschidem mai devreme decât de obicei terasele. Dincolo însă de factorii pe care nu-i putem influența, precum vremea, ne bucurăm să vedem o creștere constantă a programului Out4Food, un barometru elocvent în fidelizarea clienților, dar și o dinamică pozitivă în creșterea calității serviciilor oferite, având în vedere investițiile din 2018 în dezvoltarea resurselor umane, pentru limitarea efectelor deficitului major de personal din HoReCa – Daniel Mischie, CEO Grup City Grill

Prima jumătate a anului a fost marcată de investiții ce au depășit 1,5 milioane de euro, direcționate atât câtre modernizarea și consolidarea locațiilor existente, dar mai ales către deschiderea de noi spații. Primul a fost noul restaurant Becker Brau, deschis în spațiul fostei fabrici de bere, cu o suprafață de 1.000 de metri pătrați și o capacitate totală de 500 de persoane. A urmat extinderea Hanului lui Manuc, cu un spațiu stradal, care se adresează tuturor celor în cătarea unor produse cu specific și ingrediente locale.

Anul acesta, grupul a ajuns la aproape 1.500 de angajați, de 30 de ori mai mult decât în 2004, când a fost deschis primul restaurant, devenind unul dintre angajatorii preferați din industrie, datorită longevității și siguranței locului de muncă, Grupul City Grill fiind într-o dinamică permanentă, dar și datorită nivelului salarial și formării profesionale continue asigurate prin intermediul Academiei City Grill.



Urmărește-ne și pe Google NEWS