Românii de la Innobyte au încheiat 2020 cu afaceri de 1.8 mil euro, creștere de 55% față de 2019

Innobyte, unul din principalii jucători pe piața de ecommerce din România, ce urmează să fie achiziționat de clujenii de la Life is Hard, anunță că a terminat 2020 cu venituri de 1.8 milioane euro, un avans de 55% față de 2019. În 2021 Innobyte estimează că va trece pragul de 2 milioane euro, iar EBITDA va ajunge la 460.000 euro.

Pandemia a avut asupra pieței de eCommerce efect catalizator și a propulsat business-urile din online. Am înregistrat o creștere remarcabilă a cererii de servicii din partea partenerilor actuali, pe fondul nevoii lor de a-și dezvolta platformele, iar trendul acesta se va menține și în 2021- Cătălin Bordei, Managing Partner Innobyte

20_12_Catalin Bordei, Managing Partner Innobyte_1
Catalin Bordei, Managing Partner Innobyte

Factorii care vor contribui la atingerea pragului estimat de Innobyte pentru anul curent se referă atât la digitalizarea accelerată, cât și la faptul că în 2021 nevoia de bază va fi legată de performanța platformelor existente și dezvoltarea de soluții care să plaseze fiecare business în topul căutărilor și accesărilor clienților și să-i diferențieze de concurență.

CITEȘTE ȘI: Pandemia a sporit cererea de etichete – Rottaprint și-a mărit veniturile cu 9%

Utilizatorul este elementul în jurul căruia se va construi în 2021. De asemenea, se va menține tendința de securizare și creștere a performanței platformelor. Companiile din eCommerce vor implementa din ce în ce mai multe campanii pentru atragerea și retenția clienților – ceea ce va presupune dezvoltări noi și asigurarea unui cadru tehnic favorabil: va fi nevoie de magazine online care să funcționeze la parametri optimi, să asigure o experiență de navigare foarte bună, sigură și care să permită un trafic mai mare pe platformă

De asemenea, printre tendințele pieței de eCommerce se remarcă continuarea dezvoltării platformelor de tip marketplace, pentru oferirea unei game variate de produse, dar și dezvoltarea magazinelor nișate, unde se pune mai mult accent pe personalizare și crearea unei experiențe deosebite pentru clienți.

Modelul de subscription este o altă tendință ce se observă din ce în ce mai mult în eCommerce. Acesta permite magazinelor online să își asigure clienți recurenți pentru care vor livra produsele lor preferate cu o anumită regularitate. De asemenea, orientarea către dezvoltarea de aplicații mobile continuă curba de creștere, acestea devenind un instrument tot mai important în strategia jucătorilor din eCommerce.

Într-o piață în care există tot mai mulți ofertanți, clienții vor alege să acceseze magazinul online a cărui “voce” răsună în mulțime, vor cumpăra de la cei care oferă o experiență sigură și foarte bună de navigare și cumpărare. Astfel, personalizarea experienței de navigare va fi un diferențiator și cu siguranță vom vedea mai multe proiecte online care vor capitaliza pe această tendință

Extinderea echipei și programe de internship la Innobyte în 2021

În 2021, Innobyte își propune creșterea cu 25% a numărului de angajați, astfel încât echipa să ajungă la 50 de specialiști în eCommerce, pentru a crește capacitatea de gestionare de noi proiecte.

Continuăm să recrutăm specialiști în echipa noastră, atât programatori, cât și specialiști în testare și management de proiect. De asemenea, intenționăm să lansăm un nou program de internship, prin intermediul căruia să oferim unui grup de oameni pasionați o parte din know-how-ul nostru în dezvoltarea software și eCommerce

 

Comments are closed.