Innobyte se bazează pe proiectele Magento pentru 65% din venituri
Compania românească Innobyte, dezvoltator de software pentru eCommerce, anunță că cca 65% din veniturile sale provin din proiectele Magento și că a dezvoltat “una dintre cele mai mari și experimentate echipe formate din specialiști Magento“.
Conform reprezentanților, Innobyte a început să dezvolte magazine online utilizând platforma Magento încă din 2009 și a implementat peste 50 de proiecte Magento pentru business-uri precum Noriel, Flanco, Altex, FashionDays și Glo.
Magento este una dintre cele mai populare platforme open-source de e-commerce, folosită de cca 240.000[1] de magazine online la nivel global. Compania declară că în prezent, peste 70% din proiectele desfășurate de Innobyte se bazează pe platforma Magento Open Source / Adobe Commerce. De asemenea, aproximativ 65% din veniturile totale ale companiei provin din aceste proiecte.
„Deși Magento se potrivește pentru diverse afaceri, este important ca brandurile să lucreze cu companii de dezvoltare cu experiență pentru a evita obstacolele legate de know-how și pentru a asigura o infrastructură adecvată. De asemenea, replatfromizarea sau migrarea de la o platforma de eCommerce (ex: Magento 1, Prestashop sau chiar o platformă custom) către o platformă actuală precum Magento 2 poate fi o provocare, însă Innobyte are experiența necesară pentru a face această tranziție fără probleme”, menționează Alin Alexandru, CTO Innobyte.
Innobyte are o echipă formată din peste 25 de specialiști Magento, inclusiv Project Managers, Back-End Engineers, Front-End Engineers și QA Engineers, cu certificări relevante la nivel global pentru Magento. Compania are mai multe poziții disponibile pentru specialiști eCommerce la nivel middle și senior, derulând în prezent campanii extinse de recrutare.
Innobyte înregistrează o creștere a businessului cu 58% în primul semestru din 2023
Innobyte a încheiat primul semestru al anului curent cu o cifră de afaceri de 6.25 milioane lei, un avans de 58% comparativ cu aceeași perioadă a anului 2022, și cu un profit net de 989.000 lei, o creștere de cca 700% față de primul semestru al anului precedent.
„În 2023 am continuat strategia de dezvoltare demarată anul trecut, iar acest lucru ne-a fost răsplătit cu o creștere semnificativă a cifrei de afaceri, fapt ce ne bucură și ne responsabilizează în același timp. Am adăugat în portofoliul nostru jucători importanți din piața de retail local și nu numai și am atras, de asemenea, specialiști cu experiență în echipă, care să ne ajute să finalizăm cu succes proiectele începute și să atragem altele cel puțin la fel de interesante”, a declarat Cătălin Bordei, Managing Partner Innobyte.
[1] https://techreport.com/statistics/magento-statistics/
Urmărește-ne și pe Google NEWS