S-a lansat instaflori.ro, serviciul online de flori proaspete la tine acasă

Print Friendly, PDF & Email

Grupul Floria, unul dintre cei mai importanți jucători din piața floristică locală, lansează platforma online instaflori.ro prin care clienții pot comanda flori proaspete pentru acasă cu livrare în 24 de ore. Serviciul funcționează și pe bază de abonament lunar, trimestrial sau anual.

Spre deosebire de serviciile de livrare de buchete, care vizează în principal cadourile, instaflori.ro se adresează unui public mai larg, adept al conceptului Do It Yourself, persoane interesate și implicate în decorarea spațiilor în care trăiesc sau muncesc, menționează reprezentanții Floria. Conform unui studiu realizat la finalul anului trecut în rețeaua florariilor Floria, 40% din achizițiile de flori sunt pentru acasă.

Trendul ascendent al comertului cu produse destinate confortului casnic este cel care ne-a inspirat în dezvoltarea acestui nou proiect online. Tendinta pentru cresterea standardului de confort de acasă este o realitate europeană care începe să-și facă simțită prezența și la noi. Vânzarea florilor în cutie – letterbox flowers – este un nou trend international, care face produsul simplu de livrat și oferă clientului libertate totală în ceea ce privește modul de aranjare – Adrian Ciucur, CEO Grup Floria

Firele de flori proaspete sunt alese de o echipă de designeri florali, ambalate în cutii personalizate și livrate la adresa clientului prin curier. Floria garantează că pachetele ajung în 24 de ore oriunde în România, florile păstrându-și prospețimea mulțumită cutiilor speciale.

CITEȘTE ȘI Platforma de imobiliare remax.ro introduce funcția de căutare vocală

Florile din portofoliu InstaFlori.ro sunt importate direct din Olanda, Columbia și Ecuador. Clienții au la dispozție mai multe opțiuni de cumpărare: individual sau prin intermediul abonamentelor lunare, trimestriale ori anuale. Ei își pot alege data de livrare, tipul de flori, culoarea sau pot lăsa aceste aspecte pe seama designerilor florali.

Florăriile Floria, parte a Grupului Floria, au înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 7,7 milioane de lei, cu 15% mai mult decât în 2018. Rețeaua cuprinde 4 florării în București, în Piața Dorobanți, bd. Ion Câmpineanu, Afi Cotroceni, Băneasa Shopping City, precum și o florărie în Aeroportul Otopeni și una în Ploiești.





Urmărește-ne și pe Google NEWS