Irina Tache, SAP România: companiile trebuie să învețe să “vorbească aceeași limbă” cu noile generații de angajați [1]

Irina Tache face parte la rândul ei din noua generație de angajați. Este tânără, este la curent cu tot ce apare nou în tehnologie și se ambiționează să devină cea mai bună în domeniul ei. Iar domeniul ei sunt oamenii. Irina este specialist în soluții tehnologice pentru departamentele de Resurse Umane. Ea îi ajută pe clienții SAP România să-și înțeleagă mai bine angajații pentru a veni în întâmpinarea nevoilor lor.

Digital Business: SAP discută foarte intens în ultima perioadă despre experiențe. Se extinde această tendință și în zona de Resurse Umane?

Irina Tache: Când vorbim despre tendințe, este foarte ușor să ne gândim la tehnologie și la modalitățile în care aceasta ne ajută prin simplificare. Totusi, HR-ul este despre oameni și de aceea este foarte important să analizăm experiența umană, iar mai apoi să vedem cum tehnologia ne poate ajuta să îmbunătățim această experiență.

Într-o piață competitivă ca cea a zilelor noastre, experiența angajaților reprezintă un diferențiator cheie pentru succesul unei companii. Legatura dintre experiența la locul de munca și productivitate este foarte strânsă.

Partea a doua a interviului este AICI.

Companiile își doresc acum mai mult decât oricând să învețe din ce în ce mai multe despre angajații lor. Implementarea într-o organizație a unei culturi bazate pe feedback reprezintă un prim pas în învățarea, înțelegerea și conectarea angajaților cu strategia companiei

Feedbackul este esențial în sporirea retenției angajaților. Membrii generației Z, spun că și-ar părăsi actualul loc de muncă dacă nu primesc feedback constant de la managerii lor.

Trebuie să ne ascultăm angajații de când ajung în companie și pe tot parcursul carierei lor în firma noastră. Managerii trebuie să aibă abilitatea de a colecta feedback în fiecare moment esențial și să ia astfel decizii importante pentru a acoperi decalajele identificate.

SAP aduce la București 40 de tone de inovații tehnologice

DB: Care e treaba cu Generația Z? Cine sunt ei?

Irina Tache: Știm că fiecare generație își lasă propria amprentă asupra mediului de muncă, datorită experiențelor sociale, politice, financiare și tehnologice. Anul viitor, milenialii si membrii generatiei Z vor reprezenta peste 50% din forța de munca la nivel mondial.

Pregătiți-vă ca acești angajați să-și aducă preferințele tehnologice la locul de muncă și învățați să vorbiți aceași limbă cu ei, pentru a putea valorifica la maxim puterea acestei generații.

Acest segment al forței de muncă este obișnuit să aibă tehnologia integrată în viațile lor, zi de zi. În consecință, se așteaptă de la compania la care lucrează să-i pună la dispoziție toate uneltele digitale necesare pentru a-l sprijini în activitățile sale.

Generatia Z, de exemplu, nu a trăit și nu-și imaginează viața fără internet. Mai mult de jumătate dintre ei spun că petrec peste 10h/zi conectați la internet.



Urmărește-ne și pe Google NEWS