INVESTIȚIE: Tohani alocă 1 MIL EUR pentru 20 de căsuțe individuale cu vedere asupra viei
După ce a investit 5 milioane euro în complexul de cazare de la Tohani ce poate acomoda 40 de turiști, compania anunță că demarează a doua fază a investiției în enoturism, cu o valoare de 1 milion de euro. Noua soluție de cazare constă în 20 de căsuțe individuale, care vor putea găzdui până la 4 persoane per unitate.
Căsuțele vor fi amplasate la mai puțin de 1.000 de metri de Conacul Apogeum, pe un platou cu vedere asupra viei. Complexul va include și o zonă de spa și relaxare, anunță compania. Proiectul este în faza de aprobare, iar potrivit estimărilor, acesta urmează a fi dat în folosință în anul 2023.
CITEȘTE ȘI: Cum să ai venituri de 300.000 euro pe an din mâncare sănătoasă vândută online
Prima fază a investiției în enoturism realizată de Tohani a fost finalizată luna aceasta, capacitatea de cazare în cadrul complexului ajungând la 40 de turiști. Lucrările de recondiționare au început în anul 2008, iar în toamna anului 2018 au fost deschise către public Conacul, crama și beciul Apogeum, odată cu lansarea proiectului Valahorum. La finalul lunii mai capacitatea de cazare s-a extins cu 14 camere, într-o clădire anexă conacului – purtând numele de Conacul Mic – recondiționată complet.
De la inagurare și până în prezent, din punct de vedere turistic, gradul de ocupare s-a făcut pas cu pas: pentru weekend-uri avem 100% ocupat, iar intervalul luni – joi este în special căutat pentru team-building-uri și evenimente corporate – Virgil Mândru, CEO Tohani România
Cei care aleg să se cazeze #AcasăLaFeteascaNeagră pot participa la degustări de vin, urmărind parcursul celei mai apreciate etichete – Apogeum – de la prima medalie și până la cea mai recentă producție. Întreaga experiență este ghidată de un somelier care reușește să combine în abordarea sa povestea, gustul și istoria ce însoțesc vinurile create la Tohani.
În ultimii ani, Tohani România a investit peste 6 milioane de euro în podgoria de Fetească Neagră, linia de vinificație dedicată și susținerea vinurilor produse din acest soi – prin marketing local și prezență internațională. Producția de anul trecut a atins un nou record, fiind îmbuteliate 1 milion de sticle de vin cu eticheta Fetească Neagră, iar în 2020, aceasta a reprezentat 75% din totalul de vin roșu vândut de Tohani. Multiplu medaliat internațional, Apogeum Fetească Neagră, vin produs de Crama Apogeum, a fost plasat printre 1% cele mai bune* vinuri la nivel mondial.
Urmărește-ne și pe Google NEWS