KLG Europe lansează un nou serviciu de e-fulfillment cu care vrea să domine piața în 5 ani

Simplify este cel mai nou produs din piața de e-fulfillment din România și singurul cu posibilitatea de transport integrat, lansat de olandezii de la KLG Europe. KLG este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul logistic, cu o experiență de peste 100 de ani, achiziționat anul trecut de chinezii de la Sinotrans pentru 400 de milioane de euro, potrivit ZF.ro.

Prin Simplify, KLG Europe introduce pe piață conceptul unui ecosistem de business centrat pe e-commerce, care oferă antreprenorilor o soluție bazată pe integrarea tehnologiei și a fluxurilor operaționale, pentru a simplifica procesele interne ale unui magazine online, menționează compania într-un comunicat de presă.

Parteneriat Netopia și Contentspeed pentru digitalizarea comercianților români

Simplify oferă: transport, depozitare, ambalare produse, logistica retururilor, integrarea și optimizarea serviciilor de curierat deja existente. Atunci când sunt primite comenzi în magazinele online, Simplify preia automat comanda și începe imediat pregătirea acesteia. Astfel, procesul de alegere și ambalare a produselor, dar și etichetarea și pregătirea acestora pentru livrare sunt realizate de către Simplify, care apoi le livrează clientului final.

În viitorul apropiat avem în plan să adăugăm noi funcționalități în platformă, precum servicii de customer service, online marketing și finanțare. De asemenea, obiectivul nostru este ca în maxim 5 ani să devenim lideri în piața de e-fulfillment din România, iar în 3 ani Simplify să ocupe 25% din cifra de afaceri a serviciului de logistică – Cosmin Căpățâneanu, Director Comercial Simplify (foto)

Noul serviciu Simplify le oferă clienților și informații detaliate despre livrarea last mile către consumatorul final, prin intermediul Innoship – platformă care optimizează interacțiunile dintre retaileri și curieri, eficientizând costurile aferente serviciilor de curierat și crescând performanța de livrare printr-o alocare dinamică a comenzilor către curieri.

De asemenea, și asocierea cu easySales vine în ajutorul antreprenorilor, prin parteneriatele cu start-up-urile de tehnologie și prin colaborarea cu majoritatea marketplace-urilor. Astfel, fiecare client poate avea acces direct la informații complete despre livrările efectuate prin serviciile de curierat, dar și la rapoarte în timp real. Mai mult decât atât, clienții magazinelor online au nevoie ca returul comenzilor să fie la fel de ușor precum a fost și comanda inițială, așa că platforma îmbunătățește și managementul comenzilor de retur.

Simplify implementează un concept ce asigură transparență, optimizare operațională, costuri mai mici și oportunități de dezvoltare pentru magazinele online. În același timp, clienții Simplify vor avea parte și de eficiența rețelei de transport KLG Europe: rutier, național și internațional, aerian, maritim sau feroviar. În funcție de stocurile și volumele zilnice, fiecare business primește propriul spațiu în depozitele din cadrul Simplify.

 

 



Urmărește-ne și pe Google NEWS

One Reply to “KLG Europe lansează un nou serviciu de e-fulfillment cu care vrea să domine piața în 5 ani”

Comments are closed.