Lanțul de saloane GETTS a lansat un magazin online cu produse beauty

Print Friendly, PDF & Email

Lanțul de saloane GETTS a lansat un magazin online cu peste 750 produse de la branduri de top din domeniul beauty, utilizate în mare parte exclusiv în saloane, de către profesioniști, se arată într-un comunicat de presă. Astfel, GETTS își dorește să ajungă mai aproape de clienți, oferindu-le consultanță în îngrijire și în afara salonului. Mai mult, magazinul online oferă un serviciu de fidelizare, punctele obținute la fiecare achiziție putând fi folosite ulterior pentru plata serviciilor din saloanele lanțului.

Conform reprezentanților companiei, GETT’S a lansat primul shop online din domeniul înfrumusețării ce îmbină  experiența offline cu cea online. Clienții pot achiziționa produse de îngrijire și înfrumusețare din vastul portofoliu de branduri profesionale. Astfel, printre acestea se numără produse pentru îngrijirea tenului, părului, manichiură, inclusiv ustensile, de la branduri precum de la Kerastase, LOreal, Wella, Fudge, Skeyndor, IBD, ClubMan, Barber Mind, SEB Men, Keune, Diva Hair. Prin intermediul contului creat în aplicație, pot fi cumpărate chiar abonamente sau vouchere pentru servicii în salon. În plus, în contul respectiv, se acumulează puncte care pot fi utilizate fie pentru achiziții ulterioare, fie pentru servicii oferite în lanțul GETTS, iar prin intermediul aplicației mobile poți verifica valoarea contului în timp real și ai acces la ofertele săptămânale.

Produsele din magazinul online se adresează deopotrivă femeilor și bărbaților. Aceștia din urmă au la dispoziție un portofoliu larg de produse și ustensile, atât pentru îngrijirea părului, cât și a bărbii, având în vedere că, în ultimii ani, numărul clienților care vizitează lanțul GETT’S MEN pentru servicii de barbering a crescut cu peste 50%.

De la lansarea oficială, în luna octombrie 2020, cele mai populare produse au fost în cazul femeilor cele de îngrijire a părului din gama Kerastase si Fudge, de îngrijire a tenului Skeyndor, în timp ce bărbații s-au axat pe ustensile, achiziționând mai ales mașini de tuns profesionale și produse de îngrijire a părului și bărbii.



Urmărește-ne și pe Google NEWS