Lăpușan de la Zitec devine advisor Softlead și va deține 5% din acțiunile companiei
Alexandru Lăpușan, co-fondator și CEO Zitec, devine acționar în startup-ul autohton Softlead, achiziționând un pachet de 5% din acțiuni. El va fi, de asemenea, și advisor pentru echipa de Softlead, o mutare ce va contribui la dezvoltarea singurului marketplace de soluții software enterprise din România.
În prezent, alături de Alexandru Lăpușan, în acționariatul Softlead se regăsesc Alexandra Roată și Andrei Dumitrașcu, co-fondatori. Zitec este prezent pe platforma Softlead de ceva vreme, fiind una dintre cele mai active firme de IT din România.
Softlead acționează ca un lead generator marketplace și, conform Alexandrei Roată, Managing Partner în cadrul companiei, startup-ul se va concentra în continuare pe ”dezvoltarea platformei și pe creșterea ecosistemului, nu pe oferirea serviciilor de consultanță sau dezvoltare software. Softlead se vor axa în continuare 100% pe activitatea de identificare a soluțiilor software potrivite fiecărei companii de tip end-user”.
Cu peste 400 de companii IT partenere și 600 de soluții software listate în platformă, Softlead este singurul marketplace de tip B2B, care ajută companiile să descopere, să aleagă și să testeze soluția software potrivită nevoii și obiectivelor organizaționale. De la începutul anului, peste 1.000 de companii au ales Softlead ca platformă de selectare a furnizorilor de soluții și servicii software, valoarea totală a proiectelor fiind de peste 2 milioane de euro.
Alexandra Roată menționează că atragerea lui Alexandru Lăpușan în echipa Softlead reprezintă “un pas important către îndeplinirea obiectivelor majore ale Softlead, ce vizează creșterea numărului de parteneri, de lead-uri, de companii care implementează soluții software cu ajutorul platformei, precum și atragerea unor runde de investiții care să poată susține extinderea internațională”.
Lăpușan consideră că “atât mediul privat, cât mai ales zona de administrație publică, au o mare nevoie de ajutor în identificarea soluțiilor software și a furnizorilor de servicii potriviți nevoilor lor. Misiunea Softlead, aceea de a educa și ajuta companiile pe complexul drum al digitalizarii, mă motivează și cred că Softlead poate să devină un jucător important, și asta nu numai pe plan local”.
Urmărește-ne și pe Google NEWS