LifeBox: Produse listate pe Tazz și afaceri de 5 Mil Euro în 2021

Startup-ul LifeBox anunță lansarea unei game speciale de produse ce pot fi comandate exclusiv din aplicația Tazz. Gama LifeGO cuprinde peste 20 de preparate individuale, diferite de produsele și meniurile LifeBox, dar care păstrează același concept de mâncare sănătoasă, conform reprezentanților LifeBox: feluri principale, salate, supe, deserturi.

Prețurile preparatelor listate pornesc de la 19,99 lei pentru felurile principale, 15,99 lei pentru supe, 26,99 lei pentru boluri vegane cu opțiuni de extra-ingrediente sau 10,99 lei pentru deserturi, toate preparatele fiind gătite într-un mod sănătos: fără prăjeli, în stil sous-vide sau la abur. 

LifeBox a încheiat 2021 cu o creștere de 40% a cifrei de afaceri

Compania a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de aprox. 5 milioane euro. Potrivit reprezentanților LifeBox, “contextul pandemic a continuat să aducă schimbări în comportamentul consumatorilor. Astfel, clienții sunt din ce în ce mai atenți la cum și pe ce își cheltuiesc veniturile, preferând să comande și să utilizeze servicii de la companii în care au încredere și care le oferă garanția siguranței. La nivel general, se remarcă o scădere în ceea ce privește activitatea fizică și o creștere a nivelului de stres, factori care au condus în timp la creșterea utilizării soluțiilor digitale și la transformarea locuinței într-un nou centru de activitate”.

CITEȘTE ȘI Radu Bălăceanu lasă foodpanda și se va ocupa full-time de LifeBox

În ceea ce privește preferințele de consum, box-urile Optim, Sport și Veggie-Fish au înregistrat cele mai multe vânzări în România. Compania s-a extins anul trecut și pe piața din Ungaria, unde a dezvoltat conceptul FrissBox, care a înregistrat o creștere medie de 40% de la lună la lună. Meniurile Optim, Vegan și Sport au fost cele mai comandate în 2021, dar și cele lansate ulterior, precum veggie și dairy-free, urcă rapid în topul preferințelor consumatorilor din Budapesta. 

Anul trecut, LifeBox și-a mutat activitatea într-o nouă unitate în București, pentru care compania a alocat o investiție totală de peste 900.000 de euro. Noul spațiu din Capitală este situat în Complexul Apaca, tot de aici urmând a fi livrate și toate preparatele LifeGO by LifeBox. 



Urmărește-ne și pe Google NEWS